سایت کاریابی جویا کار

جذب هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد

دسته بندي: آزمون استخدامی جدید / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
23 آذر

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه جذب هزار عضو هیئت علمی برای دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد از دو هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.
سید علی ابطحی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید و بر مبنای آن، ارتقا آموزش پزشکی مورد توجه قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از امضای این تفاهم نامه، تغییرات قابل توجهی در روند فعالیت های حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعمال شد.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر رعایت تمام استانداردهای وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اظهارکرد: در تمام دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد، استانداردهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت رعایت شده و از این بابت با مشکل خاصی مواجه نیستیم.
ابطحی ادامه داد: وزارت بهداشت سیاست های مد نظر خود را به دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ کرده و پس از آن، این سیاست ها از سوی دانشگاه به واحدهای مختلف ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به تعداد اعضای هیئت های علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد تصریح کرد: تعداد اعضای هیئت های علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد هزار و ۱۰۰ نفر بود که به این تعداد ۵۰۰ عضو جدید نیز به تازگی اضافه شده است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار سامانه جذب هیئت های علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد خبرداد و خاطرنشان کرد: از دو هفته آینده، سامانه جذب هئیت علمی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز به کار خواهد کرد و مقرر شده هزار عضو هیئت علمی جدید طی سال آینده جذب شوند.
ابطحی با اشاره به فعالیت ۵۰ مرکز توسعه آموزش پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اذعان کرد: در حال حاضر ۵۰ مرکز را در واحدهایی که مجری علوم پزشکی بودند راه اندازی کرده ایم و این مراکز در افزایش توانمندسازی دانشجویان و اساتید دانشگاه ها نقش داشته اند.
وی با تاکید بر اینکه تمام رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مجوزهای وزارت بهداشت را دارند بیان کرد: تمام رشته های پزشکی دانشگاه آزاد مجوزهای وزارت بهداشت را دارند و اکنون هیچ رشته ای نداریم که بدون مجوز وزارت بهداشت در دانشگاه ها وجود داشته باشد.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری میزان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی