سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

شهریه دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
24 مرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، محسن نفر معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: شهریه ثابت دانشجویان علوم پزشکی ورودی سال ۹۵ و قبل از آن به هیچ عنوان تغییری نمی‌کند و شهریه متغیر آنها تنها ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: شهریه دانشجویان ورودی سال ۹۶ نیز به نسبت سال گذشته برای شهریه پایه و متغیر ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اظهار داشت: شهریه دانشجویان پزشکی واحدهای خودگردان این دانشگاه نیز نسبت به سال گذشته تنها ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سطح استان تهران پراکنده هستند که با راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی استان تهران این دانشگاه می‌توانیم از این پراکندگی جلوگیری کنیم و امیدواریم این روند در دیگر استان‌های کشور نیز اجرایی شود.

همچنین علی ابطحی رئیس دانشگاه آزاد علوم پزشکی استان تهران نیز گفت: در دانشگاه آزاد و به خصوص در حوزه پزشکی این دانشگاه بازمهندسی شروع شده است و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان این دانشگاه بتوانیم کمبود فضا برای تربیت دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه را جبران کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این دانشگاه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پزشکی دارد و زیربنای کل آموزش پزشکی این دانشگاه ۲۳ هزار متر مربع است.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی