سایت کاریابی جویا کار

ایجاد ۸۰۰ شغل در قالب بسته رونق تولید در مازندران

دسته بندي: اخبار / استخدام / مازندران
11 بهمن

: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از ایجاد ۸۰۰ شغل در قالب ستاد بسته رونق حمایت از تولید در استان خبر داد.
بر اساس اطلاعات ، حسن خیریان پور صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه ۳۹۳ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق حمایت از تولید در استان پرداخت شده است اظهار داشت: ۹۳۹ طرح تولیدی موفق به دریافت تسهیلات بسته رونق حمایت از تولید در استان معرفی شده است.
وی اظهار داشت: همچنین ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی برای استان مصوب شده است که باید از طریق نهادهای ذیربط به داوطلبان پرداخت شود و در قالب توان تسهیلات دهی بانک‌ها نیز ۱۰۹ طرح معرفی شده‌اند و ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه از محل بسته رونق تولید تاکنون ۸۸۰ اشتغال جدید ایجاد شده است گفت: تاکنون ۱۰ هزار نفر در سامانه رصد وزارت تعاون ثبت اشتغال کرده‌اند.
وی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را امری مهم برشمرد و گفت: هوشمندسازی اداری و اجرای دولت الکترونیک سرلوحه کار قرار دارد و بعد از تهران رتبه دوم کشور را از نظر زیرساخت‌های فناوری‌های نوین را دارا هستیم.
خیریان پور با بیان اینکه ۲۲۰ خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی برون سپاری شده است، گفت: در زمینه توسعه شبکه دولت در حال حاضر ۲۴۸ دستگاه به این شبکه مجهیز هستند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری مازندارن اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام مازندران در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی