سایت کاریابی جویا کار

اشتغالزایی ۵۶۸نفر امسال در مازندران

دسته بندي: اخبار حوزه اشتغال / مازندران
7 آذر

باشگاه خبرنگاران جوان : بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال این استان گفت: ۲۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال این افراد اختصاص یافت که موجب کسب رتبه نخست کشور به لحاظ تعداد شاغلان و پرداخت تسهیلات شد.
خیریانپور به مسئولان استانی توصیه کرد با بهره گیری مناسب از تسهیلات بسته حمایت رونق تولید از انحراف احتمالی تسهیلات پیشگیری کنند و از بهزیستی و کمیته امداد استان خواست با همکاری بانک های عامل از سهمیه ۵۵ میلیارد تومانی استان برای تحقق اشتغال بهره مند شوند.
وی بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی، سرمایه درگردش برای واحدهای متوسط و کوچک اقتصادی ، خود اشتغالی و مشاغل خانگی و اداره کل فنی و حرفه ای استان را را از منابع مهم سرمایه گذاری و اشتغال در مازندران معرفی کرد.
آرام مدیر کل بهزیستی مازندران نیز در این نشست از اختصاص ۱۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان سهمیه این اداره کل برای اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: ۱۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان از این اعتبار تا کنون دریافت شده است.

برای عضویت در کانال اخبار استخدام مازندران در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی