سایت کاریابی جویا کار

پایان نامه نحوه تشكيل آسفالت در مخزن و چگونگي برطرف كردن آن

دسته بندي: مقالات / ازمایشگاه-زیست-شیمی
9 اسفند

مقدمه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروزه توليد گاز سنتز از گاز طبيعي، بعنوان يكي از مهمترين تكنولوژي‌هاي كه در آن از گاز طبيعي استفاده مي‌شود، مطرح است. گاز سنتز كاربردهاي فراواني از قبيل استفاده به عنوان خوراك در كارخانه توليد آمونياك، توليد اسيد استيك و اسيد فرميك، خوراك فرآيندهاي هيدروكراكتيگ و هيدروتريتينگ در پالايشگاه‌ها، توليد متانول و بسياري موارد ديگر دارد.

اما توليد گاز سنتز با استفاده از روش‌هاي متعددي انجام مي‌شود. اين روش‌ها به دو بخش عمده، حرارتي و كاتاليستي تقسيم مي شوند. يكي از مهمترين اين روشها، فرآيند رفرمينگ با بخار آب كاتاليستي است كه عمدتاً از فلز نيكل بعنوان كاتاليست در آن استفاده مي‌شود.

در اين پروژه ابتدا در فصل اول به شرح كلي از وضعيت گاز طبيعي در جهان و ايران و تكنولوژي‌هاي گاز طبيعي پرداخته مي‌شود. در فصل دوم شرح كلي پيرامون روشهاي توليد گاز سنتز ارائه مي‌گردد. در فصل سوم به شرح فرآيند رفرمينگ بخار براي توليد متانول از گاز سنتز به طور مفصل شرح داده مي شود و سپس در فصل چهارم به طراحي يك واحد رفرمينگ بخار يا SRI مي‌پردازيم. در انتها جمع بندي از مطالب فوق بيان مي‌گردد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: پایان نامه نحوه تشكيل آسفالت در مخزن و چگونگي برطرف كردن آن, تحقیق پایان نامه, دانلود تحقیق زیست, دانلود تحقیق شیمی, دانلود پروژه ازمایشگاه, دانلود پروژه ازمایشگاه شیمی, دانلود پروژه ازمایشگاه زیست, ازمایشگاه زیست ازمایشگاه شیمی
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:12
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی