سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

قرار بود ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد برای ورودی سال 94 از روز 10 آذر  آغاز شود که با کمی تاخیر از ساعت 18 امروز آغاز خواهد شد.
دکترعلوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز ساعت 6 بعد از ظهر آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه www.azmoon.org اقدام به ثبت نام اقدام نمایند.

علوی فاضل در ادامه گفت: ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز که از روزگذشته آغاز شده تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

معاون سنجش و پذیرش تأکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته های مورد نظر ثبت نام کنند.

 

وی درخصوص تعداد رشته محل های انتخابی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند 100 رشته محل از یک مجموعه را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت کنند.

 


زمان ویرایش اطلاعات ارشد آزاد 94
علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش وجود دارد، گفت: داوطلبان می توانند از روز شنبه مورخ 15 آذر با مراجعه به سایت www.azmoon.org با همان شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری خریداری شده ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

تگ هاي مطلب: اخبار کنکور, کنکور 94, ارشد دانشگاه آزاد 94, کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ارشد آزاد, زمان ثبت نام ارشد آزاد 94, زمان ویرایش اطلاعات
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی