سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جزئیات تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید اعلام شد

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی به کارشناسی / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
25 آبان

، سازمان سنجش اعلام کرد با توجه به تقاضای تعدادی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و براساس مصوبه دوازدهمین جلسه اول آبان ۹۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت اجرا می گردد.

داوطلبان آزمون های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی) سال ۱۳۹۸ می‌توانند با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش درباره کد رشته محل های دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که در این آزمون ها ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده است، منتشر می گردد در این مرحله شرکت کنند. 

اطلاعیه و دفترچه راهنمای کدرشته های انتخابی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد و کلیه داوطلبان واجد شرایط (اعم از اینکه در این آزمون ها ثبت‌نام کرده یا نکرده باشند) می‌توانند بر اساس مندرجات اطلاعیه در مرحله تکمیل ظرفیت با مراجعه به موسسات پذیرنده شرکت کنند.

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) ۲۹ آبان ۹۸ منتشر می گردد و ثبت‌نام از داوطلبان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۳۰ آبان تا ۳۰ دی ماه صورت می گیرد.

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید ۳۰ آبان ۹۸ منتشر می گردد و ثبت‌نام از داوطلبان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۲ آذر تا ۳۰ دی ماه صورت می گیرد.

تگ هاي مطلب: تکمیل ظرفیت
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی