سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشکل وام ازدواج برطرف می‌شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
30 آذر | بازدید: 4281 نفر

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور از تلاش برای برطرف شدن مشکل وام ازدواج جوانان خبر داد.

به گزارش فارس، محمدصادق اکبری در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون برنامه‌ریزی استانداری،‌ فرماندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه مشکل وام ازدواج جوانان به زودی برطرف می‌شود، تصریح کرد: برای فرهنگ سازی در امر ازدواج باید نقش گروه‌های مرجع خانواده‌ها را پررنگ تر کرده و از آنها راهکار بخواهیم.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکل تاخیر ازدواج اقتصادی نیست بلکه فرهنگی است و با در نظر گرفتن دیگر تاکید ایشان بر سبک زندگی و مسئله مهم افزایش جمعیت، باید تمامی ارگان‌ها دست به دست هم داده و در تسهیل امر ازدواج جوانان تلاش کنند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف کشور باید فراست و نگاه دقیق مقام معظم رهبری به مسئله افزایش جمعیت را مورد توجه قرار دهند تا مبادا کشور با افزایش سن ازدواج رو به رو شود.
وی تصریح کرد: نگاه به مسئله جوانان از 20 سال پیش مورد توجه و اهمیت مسئولان قرار داشته است، به طوری که در سال 1371 در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان نیز تشکیل شد تا کشور در چنین سال‌هایی جمعیت جوان داشته باشد.
وی یاد آور شد: امروز موضوع جوانان آنقدر اهمیت دارد و خوشبختانه مورد توجه و نظارت دقیق خود وزیر ورزش و جوانان قرار دارد که با ابلاغ ایشان،‌ استانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستاد ساماندهی امور جوانان و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها به عنوان دبیران این ستاد با جدیت پیگیر مسائل مختلف مربوط به جوانان هستند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 80 جلسه در کل کشور تشکیل شده و در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان به موضوع این قشر جامعه پرداخته شده است و در ادامه تلاش‌ها در این زمینه به زودی سامانه جامع اطلاعات جوانان به صورت آنلاین ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد:‌ ما می‌خواهیم همه دستگاه‌ها در امور جوانان مشارکت داشته باشند، ضمن اینکه در این بین سازمان‌های مردم نهاد جوانان ظرفیت بسیار خوبی دارند و از مدیران می‌خواهیم از توانمندی این سازمان‌ها به خوبی استفاده کنند.
اکبری عنوان داشت:‌ باید به جوانان برای ارائه ایده‌ها و فکرهای ناب آنها در مسئولیت‌های مهم اعتماد شود و از نظر و فکر آنها برای کارهای عملیاتی استفاده شود و جوانان با خدمات انقلاب و ارزش‌های آن بیش از پیش آشنا شوند.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وام ازدواج, ثبت نام, ثبت نام وام ازدواج
منبع خبرسایت خبری تابناک
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

سیده رابعه جمالی در 8/10/1391 - 01:10 نوشته:

با س
ل
ام خدمت شما عزیزان من 9 ماه میشه که ازدواج کردم و هنوز نتونستم برا
ی وام ا ثبت نام کنم وضع مالی خوبی ندارم وبراد جهیزیه شدیدا به این پول نیاز دارم اگه میشه کمکم کنید منتظر جواب شما هستم با تشکر

hadiadmin در 8/10/1391 - 01:48 نوشته:

شما در صفحه وام ازدواج سایت در خواست خودتون رو ارسال کنید ما سعی می کنیم کارتون رو فوری انجام بدیم.
kandoocn.com/vam

مژگان در 20/10/1391 - 21:08 نوشته:

سلام و خسته نباشید.اگه از دوجا من درخواست وام ازدواج داده باشم ثبت نامم با مشکل روبرو میشه؟هم ازطریق این سایت ثبت نام کردم و یکی از دوستانم هم منو ثبت نام کردهو دوبار هزینه پرداخت کردم. لطفا راهنمایی کنید!!خواهشا فکری ب حال ما کنید

hadiadmin در 20/10/1391 - 21:27 نوشته:

با سلام
ثبت نام از دوجا امکان پذیر نیست و فقط یکی از ثبت نام های شما ثبت شده است. پس در نتیجه مشکلی برای شما پیش نمی اید.
به این آدرس مراجعه کنید و کد رهگیری خود را دریافت کنید:
http://ve.cbi.ir/GetTraceCD.aspx
سپس از این آدرس وضعیت خود را بررسی کنید:
http://ve.cbi.ir/TasTrace.aspx
اگر مشکلی بود باز هم ما در خدمتیم.
موفق باشید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی