سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

افزایش مبلغ وام ازدواج به بودجه ۹۷ بستگی دارد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
9 شهریور

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به آمار و ارقام وزارت ورزش در ۴ سال اول دولت یازدهم اظهار داشت : انتقاد ها درباره بحث ازدواج و جوانان درست نبوده است. در سال ۹۲ تسهیلات ۲۹۰۰ میلیارد بود که به ۹۸۰۰ میلیارد تومان رسید که ۴ برابر رشد داشت.

وی ادامه داد: خانه جوان در کشور به ۴۶ رسیده ، دفاتر مشاوره چهار سال پیش کمتر از ده و اکنون به ۲۵۰ رسیده و اقدامات دیگری در ستاد ساماندهی در استان ها و شهرها انجام شده است.

سلطانی با بیان ابعاد اقدامات وزارت ورزش و جوانان؛ ادامه داد: مسائل مربوط به جوانان از طریق همگرایی و برنامه ریزی دستگاه های مختلف انجام می گردد و در این زمینه کننده دستگاه های اجرایی مختلف نیز حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی انتقادهای مرتبط با سازمان ملی جوانان تاکید کرد: من در ۳۰ جلسه مرتبط به فراکسیون ها در ایام رای اعتماد حصور داشتم و از نظرات مختلفی استفاده کردیم. دولت لایحه ای در خصوص جوانان به مجلس ارائه نموده است و ما هم همه باید از این لایحه دفاع کنیم و شرایطی ایجاد کنیم تا نسل جوان وارد عرصه اجرایی کشور حصور پیدا کند.

وی عنوان داشت : شورای ملی جوانان از آبان ماه تاکنون یک جلسه داشته است و مصوبات هم ۷۰ تا ۸۰ درصد اجرایی شده است.

سلطانی فر با بیان اینکه اگر تشخیص به این بود که شرایط فعلی ادامه یابد ما سازمان های مرتبط با جوانان را تقویت می کنیم ادامه داد: ما تلاش می کنیم دفتر مشاوره ها را گسترش دهیم تا روند کاهشی طلاق را دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ۳۱۰ هزار مورد در سال گذشته وام ازدواج دریافت کردند و سقف وام ۱۰ میلیون است و اگر بخواهیم افزایش مبلغ را داشته باشیم به بودجه ۹۷ بستگی دارد.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا طرح های جوانان را به نتیجه برسانیم ادامه داد: تلاش می کنیم تا سامانه هایی داشته باشیم تا از نقطه نظرات جوانان استفاده کنیم.

سلطانی فر درباره شکست تیم ملی کشتی در پاریس گفت : نامه نگاری هایی که در فصای مجازی درباره آن صحبت شده اینگونه نبوده که دلخوری ایجاد کند.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی کشتی در دنیا تصریح کرد: ما در کشتی فوق ستاره های بسیاری داریم و در این زمینه دارای سابقه درخشانی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت وزارت ورزش از کشتی ادامه داد: در شرایط فعلی کشتی گیران بسیار خوبی داریم که حسن یزدانی است. این دوره نتیجه ای بدست آمد که همه را نگران کرد و همانطور که وظیفه نیازهایشان را تامین کنیم باید نتایجشان را بررسی و رصد کنیم. هیچ دلخوری بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود ندارد و رسانه ها اینگونه نشان می دهند.

خبر در حال تکمیل….

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی