سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

جزئیات ابلاغ شیوه نامه جدید هدایت تحصیلی/ آغاز فعالیت ۲ کارگروه جدید در هفته امور تربیتی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
1 اسفند

بر اساس اطلاعات خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی مدیر کل امور مشاوره صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست فیض با بیان اینکه نگاه تربیتی باید در سراسر فعالیت‌ها وجود داشته باشد، اظهار داشت: فعالیت‌ها باید با این رویکرد باز طراحی شود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات در این راستا نگاشت ساختاری سند تحول است و از اجزای ساختاری معاونت‌های مختلف ماموریت‌ها استخراج شده و امیدواریم نتایج با تولید مبتنی بر سند تحول ارائه شود.

معاون پرورشی و فرهنگی گفت: از دیگر فعالیت‌ها تفویض اختیارات به مدارس با رویکرد مدرسه محوری بوده که برای این امر هم کارگروهی تشکیل شده است.

فیض در خصوص شیوه‌نامه هدایت تحصیلی و تغییرات در نظر گرفته شده با بیان اینکه اکنون شیوه نامه تحصیلی با تاخیر در آستانه ابلاغ است، ادامه داد: شیوه نامه هدایت تحصیلی با تمرکز بر دانش آموزان پایه نهم است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هدایت تحصیلی با مشکلاتی رو به رو بوده، اظهار داشت: آسیب شناسی برای رفع این مشکلات و اجرای بهتر آن انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه چند سیاست کلی در شیوه نامه درنظر گرفته شده است، گفت: هدایت تحصیلی انتخابی آگاهانه، آزادانه و مدیریت شده باید باشد و دانش آموزان با رشته‌های مختلف آشنا شوند.

در حال تکمیل…

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

.a.n در 12/04/1396 - 20:58 نوشته:

خواهشمندیم سایت ثبت نمره معلم وآزمونهای مشاوره ای رو باز کنین ،شمارو به خدا قسم میدم
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی