سایت کاریابی جویا کار

اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش بوشهر

دسته بندي: اخبار / استخدام / بوشهر
6 اسفند

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی برای اطلاع از ادامه فرایند استخدام و مصاحبه می توانند به پورتال اداره کل آموزش و پرورش به نشانی www.bushehr.medu.ir قسمت اطلاعیه‌ها مراجعه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه این مراحل برای بررسی شرایط احراز بوده و به هیچ عنوان به منزله استخدام داوطلبان نیست.

کرمی با بیان این که در صورتی که مدارک با فرم ثبت نام مطابقت نداشته باشد، ادامه فرایند استخدام منتفی و نفر ذخیره جایگزین خواهد شد خاطرنشان کرد: داوطلبان برای انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز از روز شنبه هفتم اسفند تا روز چهارشنبه ۱۱اسفند از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ بعدازظهر با توجه به جدول زمان بندی اعلام شده به پردیس بنت الهدی صدر مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باتوجه به وضعیت اجرایی مصاحبه، در صورت نیاز اطلاعیه جدید در روز سه شنبه مورخ ۱۰ اسفند از طریق همین سایت به آگاهی رسانیده خواهد شد.

شایان ذکر است اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل رؤیت است.

پایان /پ

برای عضویت در کانال اخبار استخدام بوشهر در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی