سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پیشنهاد مجلس به دولت درباره فرم ثبت نام یارانه 93

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
14 فروردین

جعفر قادری در گفت و گو با  خانه ملت با بیان اینکه دولت باید در اولین فرصت سقف درآمدی را برای شناسایی یارانه بگیران مشخص کند، گفت: درآمد یکسری از اقشار جامعه مانند خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)و بهزیستی، کارمندان دولت و سایر افراد که مجموع درآمدی آنها که درآمد آنها کمتر از سقف درآمدی تعیین شده از سوی دولت باشد مشخص است و نیازی به تکمیل فرم خوداظهاری ندارند و یارانه نقدی باید به این اقشار پرداخت شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل فرم خود اظهاری باید برای افرادی در نظر گرفته شود که نسبت به میزان درآمد آنها تردید وجود دارد و میزان درآمد و دارایی خود را باید اظهار کنند تا مشخص شود در چه گروه درآمدی قرار می گیرند تا سپس درباره صلاحیت دریافت یا عدم صلاحیت دریافت یارانه نقدی به آنها تصمیم گیری شود.

وی افزود: دولت باید به گونه ای اقدام کند تا همه خانوارها نسبت به تکمیل فرم برای دریافت یارانه نقدی اقدام نکنند بلکه افرادی که میزان درآمد آنها مشخص نیست نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کنند؛ در این شرایط شاهد حساسیت و التهاب در جامعه نخواهیم بود.

قادری گفت: چارچوب های لازم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مشخص شده است و ضرورتی برای ورود مجلس وجود ندارد اما اگر دولت به همفکری و مشاوره با مجلس احساس نیاز کرد می تواند از مشورت مجلس استفاده کند اما این قوه چارچوب اصلی را به طور شفاف تعیین کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره نگرانی های جامعه از افزایش قیمت ها در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: اگر میزان افزایش قیمت ها بر مبنای 25 تا 30 درصدی که از سوی دولت اعلام می شود باشد نباید نگران ورود شوک جدید به اقتصاد باشیم اما در صورتی که میزان افزایش قیمت با شیب تند باشد می تواند برای جامعه احساس نگرانی کند که باید منتظر برنامه دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی و تصمیم درباره میزان افزایش قیمت‌ها باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه قیمت بعضی از حامل ها تغییرات قابل توجهی ندارند، تصریح کرد: ممکن است بیشترین افزایش قیمت برای بنزین در نظر گرفته شود که اگر میزان افزایش قیمت این حامل انرژی با شیب تند نباشد قابل تحمل است.

تگ هاي مطلب: یارانه ها, یارانه سال 93, یارانه 93, ثبت نام یارانه, فرم یارانه, انصراف یارانه ها
منبع خبرخانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی