سایت کاریابی جویا کار

سرمايه گذاري

دسته بندي: مقالات / اقتصاد
4 فروردین

 

بدون شك مهمترين انگيزة سرمايه گذراي كسب سود مورد استفاده توسط سرمايه‌گذاران مي‌باشد و مطالعات و پژوهشهاي انجام شده درباره سود حسابداري و احكام مرتبط با آن يكي بيشترين تلاشهاي پژوهشي را در تاريخ تحقيقات حسابداري تشكيل مي‌دهد. از اين رو پيش بيني سود آتي شركتها و عوامل مرتبط با آن بسيار حائز اهميت مي‌باشد.

سرمايه ذاتاً از فعاليتي كه داراي ريسك زيادي است گريزان است و بنابراين سرمايه‌گذاران و تحليل گران مالي بر تغييرات ايجاد شده در شركتها و واحدهاي تجاري حساسيت نشان مي دهند، يكي از مهترين تغييرات در شركتها تغييراتي است كه در نتيجه ارقام صورتهاي مالي صورت مي پذيرد.

سود بعنوان ابزار اصلي تحليل گران در جهت ميزان بازدهي سهام شركتها مورد توجه مي باشد. بنابراين در صورتيكه چگونگي رابطة بين آنتروپي صورت وضعيت مالي و اقلام آن و تغييرات سود بدست آيد سرمايه گذارن بالفعل و بالقوه مي توانند شركتهايي را كه داراي ريسك و خطرات مالي زيادي هستند شناسايي كرده و تصميم مناسبي در جهت ادامه يا انصراف از سرمايه‌گذاري يا خريد سهام بگيرند. 

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:15
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی