سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

متحدالشکل شدن لباس فرم مدارس دغدغه مسئولین نشده

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
28 تیر
متحدالشکل شدن لباس فرم مدارس دغدغه مسئولین  نشده
دکتر حسین جعفری در یک میزگرد رادیویی با بیان اینکه لباس فرم مزایا و مضراتی دارد، تصریح کرد: اگر در مجموع معایب و مزایای آن را بررسی کنیم، مزایای آن بیشتر از معایب آن است.  از سال‌های گذشته بحث‌هایی در انجمن اولیا و مربیان کشور در خصوص یکسان‌سازی و یک دست کردن لباس دانش آموزان انجام شد که متاسفانه ابتر باقی ماند و ادامه پیدا نکرد.

در ادامه  این برنامه، دکتر اکرم رحیمی - روانشناس- با بیان اینکه در اکثر مدارس دنیا، لباس فرم و متحد الشکل وجود دارد، گفت: مدرسه نخستین محیط رسمی است که دانش آموز وارد آن می شود و اولین مکانی است که اجتماعی شدن را تجربه می‌کند. قطعا بعد از خانواده تجربه بزرگتری را احساس می‌کند.

این روانشناس با بیان اینکه دانش آموز با لباس فرم در حقیقت به تبعیت از محیط می‌پردازد، اظهارکرد: نخستین تمرین‌های قانون‌پذیری تبعیت از لباس فرم است که فرآیند اجتماعی شدن را در دانش‌آموز تسریع می‌کند.

رحیمی در ادامه گفت: بدون تردید این مسئله دغدغه آموزش و پرورش است زیرا قصد مسئولان تبعیت دانش آموزان از اجتماعی شدن است.

به گزارش سایت رادیو گفت و گو وی با بیان اینکه در طول تاریخ بین انسان، رنگ و تاریخ هماهنگی وجود دارد، اظهارکرد:انسان بسته به محیطی که در آن زندگی می کند و موادی که در دسترس او است، رنگ را به زندگی وارد کرده است زیرا رنگ ها پدیده‌های قابل تحسینی هستند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

حسین در 29/04/1396 - 18:28 نوشته:

طرح خوبی چون در طول سال هر موقع دانش آموزی جابجا میشه باید لباس هاش رو هم عوض کنه

فراهانی در 29/04/1396 - 19:27 نوشته:

سلام -
اقایان طرح هشت ساعته مدارس در مقابل تعطیلی پنچشنبه ها را لغو کنید
واقعا دانش اموز بعد از ساعت 12 توانایی ندارد چرا اصرار ی دارید چهار زنگ دانش اموزان کلاس بروند وپنج شنبه ها تعطیل باشد در صورتیکه دانش اموز تا به خانه برسد رمقی نمانده که درس بخوانند بر گردانید مانند سابق شش ساعت و پنج شنبه مدارس برقرار باشد
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی