سایت کاریابی جویا کار

آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی‌کاربردی ۶ مرداد برگزار می‌شود

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
2 مرداد

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، رامین حاجی خانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران گفت: آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تعیین صلاحیت داوطلبان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کردند با حضور 12 هزار 649 نفر داوطلب شامل 6 هزار 860 نفر داوطلب زن و 5 هزار و 789 نفر داوطلب مرد روز جمعه 6 مردادماه منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در ادامه اظهار داشت: شرکت در این آزمون و قبولی در آن هیچگونه تعهد استخدامی یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت لذا افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کتبی کسب کنند، برای مراحل انجام مصاحبه و بررسی مدارک به تعداد مورد نیاز واجدین شرایط معرفی می‌شوند. حاجی خانی ادامه داد: این افراد با درخواست مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به صورت حق‌التدریس، در مراکز تدریس کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است در صورتی که اطلاعات اعلام شده از سوی داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در آگهی ثبت نام باشد ، در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف شده و حق هیچ‌ گونه اعتراضی ندارد.
حاجی خانی در خاتمه اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه 4 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، همچنین ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

پایان/

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی