سایت کاریابی جویا کار

چهارمین آزمون استخدامی برای بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برگزار شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
3 شهریور

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 96 از صبح امروز جمعه سوم شهریورماه آغاز شده و بعدازظهر نیز ادامه می‌یابد.

این آزمون در 53 شهرستان مختلف کشور و 118 حوزه امتحانی در مجموع برای تعداد 402 هزار و 430 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 222 هزار و 736 نفر زن و 179 هزار و 694 نفر مرد هستند.

آزمون تعداد 224 هزار و 214 داوطلب از 402 هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های یک، دو، سه و چهار در نوبت صبح و تعداد 178 هزار و 216 داوطلب دیگر از 402 هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های پنج و شش در آزمون نوبت بعدازظهر شرکت می‌کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در جلسه آزمون نوبت صبح یا بعدازظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و دفترچه سوالات عمومی (دفترچه شماره یک آزمون) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی(دفترچه شماره 2) داده می‌شود.

 فرآیند برگزاری آزمون نوبت بعدازظهر از ساعت 14:30 آغاز می‌شود. درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی در نوبت بعدازظهر ساعت 14 بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های حوزه در محل حاضر باشند.

داوطلبان باید اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و کارت آزمون را همراه بیاورند.

 دفترچه آزمون عمومی شامل 100 سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان به مدت 110 دقیقه باید پاسخ دهند. تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه‌ها بر حسب هر گروه است و 80 دقیقه برای پاسخ درنظر گرفته شده است.

پایان/

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آگهی استخدامی
منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

محمد در 3/06/1396 - 23:52 نوشته:

با سلام و عرض ادب
انشاالله سوالات این مرحله یعنی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور نود و شش را چه موقع در سایت جهت دانلود قرار می دهید؟
با سپاس از تمام زحمات شما
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی