سایت کاریابی جویا کار

جزئیات برگزاری آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی‌کاربردی اعلام شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
4 مرداد

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تعیین صلاحیت داوطلبان تدریس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال 1396 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

لینک مربوط به دریافت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ سوم مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 این آزمون صبح روز جمعه ششم مردادماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

 فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند بر اساس توضیحات ذیل کارت اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نیستند می‌توانند در روز پنجشنبه پنجم مردادماه از ساعت8:30 تا 12 و 14 تا 18 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس 4×3 به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در تهران- خیابان انقلاب- میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)- بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی