سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تضمین تعالی نسل آینده با معرفی «فرد توانمند و کارآمد» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 مرداد
تضمین تعالی نسل آینده با معرفی «فرد توانمند و کارآمد» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص وزیر آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار داشت: همواره پیش از انتخاب کابینه گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نمی‌توان آنها را جدی گرفت و مشخص نیست افرادی که معرفی می‌شوند شایستگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور با توجه به اهمیت وزارت آموزش و پرورش فردی را از جنس تعلیم و تربیت برای اداره امور این وزارتخانه انتخاب کند.

عباسی اضافه کرد: شاید سابق بر این به دلیل عدم نیروسازی در بدنه آموزش و پرورش استفاده از مدیرانی خارج از این وزارتخانه توجیه داشت اما اکنون با توجه به جمعیت یک میلیونی این وزارتخانه چنین کاری اجحاف در حق مدیران خوبی است که در این مجموعه وجود دارند.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه از مخالفان انتخاب وزیر فعلی بوده است، ادامه داد: ایشان نه تنها رشته‌اش با آموزش و پرورش همخوانی ندارد بلکه گچ آموزش و پرورش را نخورده و تجربه‌ای در مورد آن ندارد و امیدواریم این بار رئیس جمهور با دقت نظر در این حوزه وزیر مناسبی برای آن انتخاب کند تا مجلس هم با رأی قوی او را روانه این وزارتخانه مهم کند.

وی خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید توانمند، قوی و باتجربه باشد و در این وزارتخانه پویایی ایجاد کند؛ اگر وزیر کارآمد و قوی به این وزارتخانه معرفی شود می‌تواند تعالی نسل آینده جامعه را تضمین کند.

عباسی به سیاسی‌کاری ریشه‌دار در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: گاهی مدیران ارشد این وزارتخانه از خارج از آن می‌آیند و با خود گروهی را همراه می‌آورند و کاری را شروع می‌کنند که پس از تغییرات و آمدن فرد جدید رشته امور قبل ادامه پیدا نمی‌کند و ناتمام می‌ماند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی