سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پرداخت 155فقره تسهیلات بانک مسکن به زوجین

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
20 مرداد

بر اساس اطلاعات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محسن بابایی مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان گفت: از 289 متقاضی دریافت وام ازدواج 155 فقره تسهیلات در استان سمنان معادل 53 درصد پرداخت شده و پرداخت نشدن بقیه به دلیل مراجعه نکردن داوطلبان بوده است.

وی با اشاره به طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی از ابتدای مرداد 96 اشاره کرد و ‌ادامه داد: کسانی که در سامانه بانک مسکن را انتخاب کردند ظرف مدت یک هفته با تکمیل مدارک می توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

بابایی با بیان اینکه برای دریافت وام ازدواج یک ضامن کارمند و یا کاسب مورد تایید بانک کفایت می نماید، اظهارداشت: طرح ضربتی تسهیلات ازدواج بنا به تصمیم دولت در بانک مسکن با مشارکت گسترده اجرا می گردد و همه افرادی که برای دریافت وام ازدواج ، بانک مسکن را انتخاب کرده اند می توانند به این بانک مراجعه و تسهیلات مورد نظر خود را دریافت کنند.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان، ویژگی این طرح ضربتی را نبود محدودیت برای پرداخت به داوطلبان بر شمرد و گفت: پرداخت 40 هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک مسکن در کل کشور در دستور کار قرار دارد.

میزان این تسهیلات 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین و با نرخ سود چهار درصد است.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی