سایت کاریابی جویا کار

استخدام کادر اداری در قوه قضاییه -زمان اعلام نتایج

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
9 اسفند

 اطلاعیه جدید : سازمان سنجش نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری را تا پایان روز سه شنبه 15 اسفند اعلام می نماید.


 کارت ورود به جلسه ازمون صادر شد

 سایت کندو ضمن ارزوی موفیت برای تمامی کاربران عزیز به اطلاع می رساند امکان دریافت کارت ورود به جلسه ازمون استخدامی قوه قضاییه فراهم شد برای دریافت کارت میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

دریافت کارت ازمون


 

اطلاعیه تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

خود را برای ازمون اماده نمایید-بسته ویژه ازمون

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۰۷ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می-باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ و پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۶- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ ۹۶/۰۹/۱۰ لغایت ۹۶/۰۹/۱۶ بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه ۹۶/۰۹/۰۹ همه روزهع بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

خود را برای ازمون اماده نمایید-بسته ویژه ازمون

جدول‌ نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت های شرکت درآزمون استخدامی کارکنان قوه قضائیه سال ۱۳۹۶

نام استان محل اقامت نام شهرستان محل برگزاری محل رفع نقص کارت نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز تبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
اصفهان ‌ اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، دروازه شیراز،خیابان دانشگاه،درب شمالی دانشگاه اصفهان،جنب اداره کل آموزش، دفتر ستاد آزمونها
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر ‌ بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران تهران دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاری شهر کرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلواررهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده هنر
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد، ساختمان شماره دو دانشکده علوم انسانی
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک‌ ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: جاده گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهیدچمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
سیستان وبلوجستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان: خیابان دانشگاه،ورودی زیبا شهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشی
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قزوین  (شهید بابایی) قزوین: خیابان شهیدبابایی، آموزشکده فنی وحرفه ای پسران قزوین
قم قم‌ دانشگاه قم قم: انتهای بلوارمحمدامین، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی دانشگاه
کردستان سنندج دانشگاه کردستان-سنندج سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمان کرمان دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران) کرمان: خیابان شهیدمصطفی خمینی، ابتدای اتوبان هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه یاسوج یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم‌آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان

 

مازندران

ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه، روبروی باجه انتظامات
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزادشهر، بلوارافروزشهابی پور، مجتمع آموزشی وپژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان ‌همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، دانشکده علوم انسانی، معاونت آموزشی دانشکده
البرز کرج دانشگاه خوارزمی کرج کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، ورودی درب دانش ، ساختمان کنار سالن فجر

خود را برای ازمون اماده نمایید-بسته ویژه ازمون

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سنوات خدمت در شورای حل اختلاف به سقف سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اضافه شد.

 

با رایزنی‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده از سوی شورای حل اختلاف استان تهران و مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور مستند به نص صریح ماده ۴۰ قانون شورا‌ها با معاونت منابع انسانی و آموزش قوه قضاییه سنوات خدمت کارکنان شورای حل اختلاف به شرط سنی حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر ۳۸ سال برای فوق لیسانس و دکتری اضافه گردید و با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور امکان ثبت نام اینترنتی و پذیرش در سامانه رایانه‌ای فراهم گردیده است.


اطلاعيه‌ قوه قضائيه درباره‌ تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضي شركت در آزمون‌استخدام کارکنان اداری قو قضاییه سال ۱۳۹۶

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶ مي‌رساند، كه ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور از روز شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۹ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.
الف – شرايط عمومي استخدام
۱- داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران .
۲- نداشتن سابقه محكوميت جزائي مؤثر.
۳- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر.
۴- داشتن توانائي جسمي و رواني متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بيماري‌هاي مسري به تشخيص پزشك قانوني يا پزشك معتمد دادگستري جمهوري اسلامي ايران
۵- اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي مصرّح درقانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
۶- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
۷- نداشتن منع استخدامي در دستگاههاي دولتي به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.
۸- انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت دائم براي آقايان
۹-داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند
– تذکر: مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدام و همچنین مدارک معادل،برای شرکت در آزمون و استخدام معتبر نمی باشد.
۱۰-داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و کارشناسی و حداکثر سی و هشت (۳۸) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق کارشناسی و دکتری.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه، سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون (۹۶/۰۹/۱۰) می باشد.
۱۱-مواد ذیل به شرط ارائه تأئیدیه های معتبر ،به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف)جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر،مادر،خواهر و برادر)تا میزان ۵سال
ج)رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه،به میزان مدت حضور در جبهه
۱۲- اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلي پذيرفته شده و در منطقه جغرافيايي انتخابي حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در اين مدت امكان انتقال و جابجايي وجود نداشته و تعهد محضري لازم از قبول‌شدگان اخذ خواهد شد.)
ب)امتیازات و سهمیه قانونی :
– ایثارگران سهمیه ۲۵%: شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت.
– ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪﻫﺎ و ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان آﻧﺎن و ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان زﯾﺮ ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۲۵ درصد) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت.
– ﺑﺮ اﺳﺎس ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻌﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﺬب اﯾﺜﺎرﮔﺮان از ﻣﺤﻞ ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺻﺮﻓﺎً از ﻃﺮﯾﻖ ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن اﯾﺜﺎرﮔﺮ ﻫﺮ ﯾﮏ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮه ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ آزﻣﻮن و با اولویت اصلی و ذخیره ﺟﻬﺖ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﺳﺎز و ﮐﺎر ذﯾﻞ ﺻﻮرت ﻣﯽﭘﺬﯾﺮد.
الف) ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪی از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪامی ۵ درصد ﺳﺎﯾﺮ اﯾﺜﺎرﮔﺮان و ﯾﺎ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ، ﻧﻤﯽﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ ﻫﺮ داوﻃﻠﺐ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮل ﺑﻮدن، ﺻﺮﻓﺎً از ﯾﮑﯽ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺨﺘﺺ و ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه در دﻓﺘﺮﭼﻪ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺣﻖ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻫﺎی۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان را ﻧﺪارﻧﺪ.
ب) در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺟﺬب و اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ سهمیه ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اوﻟﻮﯾﺖ اﺳﺘﺨﺪام آﻧﻬﺎ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻘﺮرات ﺟﺎری و ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ.
ج) ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽﺷﻮد، ﺑﺮای ﺣﺼﻮل اﻃﻤﯿﻨﺎن از اﻣﮑﺎن ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪی ﺧﻮد از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر، ﻗﺒﻞ از ﺛﺒﺖﻧﺎم ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎدﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻞ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺧﻮد ﺗﻤﺎس و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪن وﺿﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم اﺻﻼح آن اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
– تذکر: ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، وﻓﻖ ﺿﻮاﺑﻂ ﺟﺎری ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان اﺳﺘﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، در اوﻟﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺷﻤﻮل سهمیه ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺮار ﻧﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺻﺮﻓﺎً از امتیاز ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﮔﺮدﯾﺪ. در ﺻﻮرت اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺐ ﮐﺎن ﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﺗﻠﻘﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاض ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.
د) اوﻟﻮﯾﺖ ﭘﺬﯾﺮش درﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۵درﺻﺪ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان،ﺑﺎ رزﻣﻨﺪﮔﺎنﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. (رزﻣﻨﺪﮔﺎن در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و داﺷﺘﻦ ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻻزم در ﺣﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه از ﺷﺮط ﺣﺪﻧﺼﺎب در آزﻣﻮن ﻣﻌﺎف ﺑﻮده و ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻓﻀﻠﯽ ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ) و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر در ﺻﻮرت ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب در اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻌﺪی ﻗﺮار داﺷﺘﻪ و در ﺑﯿﻦ ﺧﻮد ﺑﻪ رﻗﺎﺑﺖ خواهند پرداخت.
ﻫ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ استخدامی ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ، ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز آن ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺟﺰو ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﻣﺨﺘﺺ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻧﺒﺎﺷﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ۵ درصد ﺻﺮﻓًﺎ در ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ اﻋﻤﺎل ﻣﯽﮔﺮدد ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش آنﻫﺎ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ (در ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﻟﺤﺎظ ﻧﺸﺪه و اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ). ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
و) ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان در دﻓﺘﺮﭼﻪ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدﯾﺪه و از ﺳﻬﻤﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن آزاد ﺟﺪا ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ و داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل اﯾﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ، ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
ز) اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺎزاد ﺑﺮ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان (۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ) از ﻃﺮﯾﻖ <

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرسازمان سنجش
تاريخ انقضاء:6 آبان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی