سایت کاریابی جویا کار

پروژه مالي شركت كارتن بهرام

دسته بندي: مقالات / اقتصاد
5 فروردین

 

امروزه بيش از 90% سرمايه در گردش اغلب منابع توليدي به مواد صنعت (يعني مواد اوليه محصولات نيمه تمام، محصولات تمام شده، ضايعات توليد، اقلام بسته‌بندي و ابزارآلات توليد مربوط است.

بنابراين بايد توجه داشت كه تمام موارد فوق از قبيل محصولات و مواد اوليه مكاني مناسب را براي نگهداري نيازمندند از جمله مواد اوليه كه نياز بيشتري به نگهداري و توجه دارد بهترين مكان براي نگهداري آنها انبار است من در اين تحقيق به بررسي مكاني مناسب چه از لحاظ محدودة مكاني و چه از لحاظ كنترلهاي مورد نيار براي وورد و خروج كالاها از قبيل مواردي كه در بالا گفته شد مي‌پردازم و همچنين فرمها و سيتمهاي حقوق و دستمزد كاركنان اين انبارها و نحوة كنترل بر روي كاركردهاي آنان و نيز ثبت فرمي ساده از يك سيستم حسابداري و همچنين نحوة  نگهداري موجوديها و ارزيابي آنها دارد و در پايان اميدوارم كه اين تحقيق همان گونه كه توانست مرا به تلاش وادار كند تا بتوانم قدري از علم و دانش افرادي كه در اين راه موفق بوده‌اند را دريابم براي كساني كه آنرا مطالعة مي‌كنند هم اينگونه باشد.

2- محدوده زماني و مكاني كارخانه: اين كارخانه واقع در مشهد و در شهرك صنعتي توس در ميدان اول، بلوار تلاش شمالي خيابان هفتم، خيابان 3/7 در قطعه سوم مي‌باشد و به طور كلي داراي 2500 متر مربع و زير بناي اعيان 2000 متر مربع مي‌باشد. 

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:46
خريد فايل word

Zohre Izanlou در 5/01/1393 - 07:20 نوشته:

با سلام
من میخوام قبل خرید فایل ورد فایل پی دی اف رو مشاهده کنم تا کیفیت کار رو بسنجم ولی لینک دانلود خراب است!!!!!!!

admin در 5/01/1393 - 10:42 نوشته:

لینک دانلود فایل پی دی اف اصلاح شد
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی