سایت کاریابی جویا کار

ایجاد ۱۰ هزار شغل در شهرک های صنعتی استان قزوین

دسته بندي: اخبار / استخدام / قزوین
16 بهمن

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی استان می توانیم ۱۰ هزار شغل جدید ایجاد کنیم.
بر اساس اطلاعات ، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اظهارداشت: استان قزوین با توسعه صنعتی خود توانسته ظرفیت های فراوانی در اشتغال و تولید در این منطقه ایجاد کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت می نماید که این مناطق ظرفیت خوبی در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی داردو در صورت استفاده از همه ظرفیت های موجود می توانیم برای ۱۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.
خانپور تصریح کرد: در شهرک صنعتی کاسپین در حال حاضر ۳۱ متقاضی احداث واحد تولیدی زمین دریافت کرده اند و۵۴ طرح در حال نصب سوله و ۷۴ طرح نیز در حال نصب تجهیزات و ماشین آلات هستند.
علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه توانمندی های صنعت قزوین را به زودی برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت های صنایع استان بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.
وی ادامه داد: محصولات این واحد از برندهای مشهور در کشور است که امیدواریم با توسعه آن در استان شاهد ایجاد اشتغال بالاتر برای جوانان استان قزوین باشیم.

منبع :

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری قزوین اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام قزوین در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی