سایت کاریابی جویا کار

تعمير چاپگر

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
13 مهر

 

  . بعد از اينكه شما چاپگر را تعمير كرديد، آنرا چك كنيد. گاهي اوقات وقتي يك مشكل را حل مي كنيم، ممكن است باعث بوجود آمدن مشكل ديگر شويم. براي راه اندازي چاپگر و اتصال به كامپيوتر كاملا چاپگر را چك كنيد و در قسمتي كه مشكلي بوجود آمده تمركز كنيد تا اطمينان حاصل شود و مشكل حل شده است.

رفع اشكال جلو رفتن كاغذ در چاپگرهاي جوهر افشان و دات.ماتيوس

اگر كاغذ در چاپگر به راحتي وارد نشود بايد براي آسيب ديدگي مكانيزم جلو برنده‌ي كاغذ را كه شامل چرخ هاي جلو برنده و تراكتور هست چك كنيد. و مطمئن شويد كه در مسير كاغذ ناهمواري موجو نباشد. اگرچه الكتريسيته ممكن است منبع مشكل باشد. مكانيزم موتور،مكانيكي است و براي چك كردن راحت تر است و شما هميشه بهتر است ابتدا جريان هاي ساده را انجام دهيد. هنگامي كه مشكل مكانيكي رخ مي دهد موارد ذكر شده در زير را به عنوان راهنما دنبال كنيد.

1)  چرخ دنده ها را چك كنيد تا مطمئن شويد كه با چرخ دنده هاي ديگر مرتبط هستند. و در موقعيت درستي هستند. چرخ دنده ايكه از فرسوده شده است تعويض كنيد و مراحل جديد عيب يابي را بگذارنيد. يك كاغذ را در چاپگر قرار دهيد و مراحل خودآزمايش (self-test) اجرا نماييد. چاپگر را به راه اندازيد و چرخ دنده ها را نگاه كنيد و چك كنيد. هرگز تلاش نكنيد كه بازور يك چرخ دنده را كه مقاومتمي كند به كار اندازيد.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود كامپيوتر, تحقيق كامپيوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتری, مقاله كامپيوتر, دانلود مقاله كامپيوتر, كامپيوتر, پروژه كامپيوتر, دانلود مقاله کامپیوتر
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:22
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی