سایت کاریابی جویا کار

انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش در انتظار موافقت سازمان اداری و استخدامی

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
22 فروردین
انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش در انتظار موافقت سازمان اداری و استخدامی

 

انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش در انتظار موافقت سازمان اداری و استخدامی (منبع: خبرگزاری فارس)

سرپرست اداره کل امور اداری آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر دادانتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش در انتظار موافقت سازمان اداری و استخدامی
سرپرست اداره کل امور اداری آموزش و پرورش با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی سر اعتبار استخدام آموزش و پرورش یک مقدار بحث دارد، گفت: در تلاش هستیم تا این هفته یا هفته آینده این سازمان را قانع کنیم که اعتبار را پیش‌بینی کردیم.
ناصر سلیمان‌زاده سرپرست اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص ظرفیت استخدامی این وزارتخانه در آزمون سال 97، اظهار داشت: در حال حاضر برای سال ۹۷ توانستیم ۱۵هزار ردیف استخدامی بگیریم و ۲۳۶۸ ردیف استخدامی نیز از دو سال قبل باقی‌ مانده است؛ بر این اساس امسال برای جذب نیرو در ۱۷ هزار و ۳۶۸ ردیف استخدامی، آزمون برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «دلیل عدم جذب نیرو در ردیف‌های استخدامی چیست؟»، گفت: جذب به صورت تخصصی بر اساس رشته و جنسیت خاص است و با توجه به پراکندگی که در استان‌ها داریم، افراد در بخشی از قسمت‌ها نمی‌توانند حد نصاب لازم را کسب کنند و در نتیجه ریزش داریم و جذب ۱۰۰ درصدی را نداریم.

سلیمان‌زاده به میزان ردیف استخدامی و نیاز آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: نیاز ما فراتر از ردیف استخدامی است؛ سازمان اداری و استخدامی، سیاست‌گذاری کرده است و افق دورتری را می‌بیند و بر این اساس به ما حداقل ردیف را می‌دهد.

وی ادامه داد: ما برای حل مشکل از منابع دیگر استفاده می‌کنیم یعنی با دادن اضافه کار، استفاده حق‌التدریس، خرید خدمات و سرباز معلم، مشکلات کمبود نیروی انسانی را حل می‌کنیم وگرنه اگر بخواهیم نیروی رسمی به‌کار بگیریم باید بیش از ۱۰۰ هزار نفر را استخدام کنیم.

سرپرست امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا در استخدام بر اساس زمان‌بندی پیش می‌روید؟»، تصریح کرد: آموزش و پرورش برای استخدام خیلی زودتر شروع کرد و درخواستش را داده است اما روند تصویب و اجرا خیلی تأخیر دارد.

وی افزود: ما از نظر زمانی آنقدر جلو بودیم که برای اینکه سازمان سنجش عقب نماند، تعدادی از همکاران خود را پای سامانه گذاشتیم تا به جای همکاران آنها ورود اطلاعات به سامانه انجام دهند و اکنون همه چیز آماده است و تنها کافیست که سازمان اداری و استخدامی، موافقت خود را اعلام کند تا سازمان سنجش، اطلاعیه استخدام را منتشر کند.

سلیمان‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر سازمان اداری و استخدامی سر اعتبار استخدام یک مقدار بحث دارد، گفت: در حال تلاش هستیم تا این هفته یا هفته آینده سازمان اداری و استخدامی را قانع کنیم که اعتبارش را پیش‌بینی کردیم و اطلاعیه هم تا آخر فروردین ماه منتشر شود.

امادگی برای ازمون 

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اگهی ازمون استخدامی اموزش و پرورش, استخدام اموزش و پرورش سال 97, استخدام اموزش و پرورش سال 96, استخدام فرهنگیان, استخدام معلمان, استخدام اموزش و پرورش
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی