سایت کاریابی جویا کار

خبر: استخدام‌ها در آموزش و پرورش پیمانی است

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
7 شهریور

خبر: استخدام‌ها در آموزش و پرورش پیمانی است

خبر: استخدام‌ها در آموزش و پرورش پیمانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز و ردیف استخدامی پارسال و امسال برای جذب معلم به صورت «پیمانی» صادر شد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی انجام می گردد؟»، اظهار داشت: رویکرد دولت بر اساس مجوزهایی که به دستگاه‌هایی اجرایی می‌دهد، پیمانی بودن است.
وی ادامه داد: فرقی بین نیروی رسمی و پیمانی وجود ندارد و تمام ضوابط و مقررات، حقوق و دستمزدی که یک نیروی رسمی دریافت می‌کند، نیروی پیمانی هم دریافت می‌کند.
حسینی با اشاره به اینکه فقط نوع استخدام در پیمانی و رسمی متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای دریافت مجوز استخدام نیاز به نظر سازمان امور اداری و استخدامی داریم و برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی نیز نیاز به نظر این سازمان داریم.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش پنج هزار ردیف استخدامی دریافت کرد که تمامی آنها را مجوز پیمانی داد؛ امسال هم ۱۰ هزار ردیف استخدام آزاد دریافت کردیم که پیمانی هستند.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های دیگر را هم که رصد می‌کنیم همگی پیمانی است و به این شکل پیش می‌رود، ضمن اینکه فرقی هم نمی‌کند زیرا تفاوتی بین پیمانی یا رسمی بودن وجود ندارد.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرکاریاب.نت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی