سایت کاریابی جویا کار

مقدمه اي بر ويژوال بيسيك و ريز پردازنده

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 مهر

بیسیک زبانی است که دوران تحول زیادی را پشت سر گذاشته است. اولین نسخه از زبان بیسیک طوری بود که برنامه نویسی در آن دشواری خاصی داشت . امروزه با جدیدترین نسخه بیسک به نام ویژوال بیسیک نت سر و کار داریم. این زبان در محیط ویندوز قدرت فوق العاده ای دارد، به طوری که از سبک برنامه نویسی شی ء گرا  پیروی می کند. تولید برنامه ها در این زبان بسیار ساده است، چرا که بخش زیادی از برنامه را کامپایلر زبان تولید میکند.

برنامه نویسی شی ء گرا

برنامه نویسی شی ء گرا شیوه نوینی است که در آن می توان قطعاتی را ایجاد کرد و در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار داد. قابلیت خوانایی برنامه هایی که در این روش نوشته می شوند بالا بوده، تست، عیب یابی و اصلاح آن ها آسان است. شی ء گرایی، بر اشیا تأکید دارد.

تعدادی از زبان ها برای برای برنامه نویسی شی ء گرا طراحی شده اند. زبان اِسمالتاک یک زبان برنامه نویسی کاملا شی ء گرا است. زبان C++  که تکامل یافته زبان C است، دارای ویژگیهایی است که برنامه نویسی شی ء گرا در آن امکان پذیر است. در این زبان، برنامه نویسی ساخت یافته نیز ممکن است. ویژوال بیسیک نت زبانی کاملا شی ء گرا است.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود كامپيوتر, تحقيق كامپيوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتری, مقاله كامپيوتر, دانلود مقاله كامپيوتر, كامپيوتر, پروژه كامپيوتر, دانلود مقاله کامپیوتر
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:11
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی