سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حمایت از کالای ایرانی در آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
3 اردیبهشت
حمایت از کالای ایرانی در آموزش و پرورش

سیده فاطمه ذوالقدر در تشریح نشست امروز صبح (دوشنبه سوم اردیبهشت) کمیسیون فرهنگی با وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این جلسه برنامه‌های این وزارتخانه برای تحقق شعار سال مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد وزارت اموزش و پرورش چه برنامه‌هایی در این راستا اتخاذ کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی افزود: بطحایی به همراه معاونان خود در این جلسه حضور داشتد و به تشریح برنامه‌های خود برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در اموزش و پرورش به ویژه در سال تحصیلی 98-97 پرداختند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: آموزش و پرورش برای حمایت از کالای ایرانی 62 راهکار برنامه‌ریزی کرده است تا بتواند با تشویق دانش‌آموزان، اولیا و معلمان وظایف خود در این زمینه را انجام دهد؛ آموزش و پرورش جامعه بزرگی است و می‌تواند برای تحقق این شعار تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

ذوالقدر با اشاره به برنامه‌های وزیر اموزش و پرورش برای تحقق شعار امسال، اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع حمایت از کالای ایرانی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در مدارس برای تشویق و حمایت از کالای ایرانی از جمله برنامه‌های این وزارت است؛ مجلس دانش‌آموزی در هفته آینده در مدارس برگزار می‌شود و تعداد زیادی از دانش‌آموزان در آن شرکت می‌کنند در این مجلس میثاق‌نامه‌ای در این زمینه تصویب می‌شود که یکی از بندهای این میثاق‌نامه تشویق و حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: آقای بطحایی تهیه سرود، برگزاری نشست و گفتمان دانش‌آموزی را از جمله برنامه‌های این وزراتخانه برای تشویق استفاده از کالای ایرانی بیان کرد؛ وزیر آموزش در جلسات به مسئولان آموزشی تاکید کرده است که در فضای مدارس از وسایل ایرانی استفاده شود.

این نماینده مردم تاکید کرد: براساس گفته‌های آقای بطحایی در کشور می‌توان از وسایل گرمایشی ایرانی و سرمایشی مناسب ایرانی استفاده کرد مگر در برخی از استان‌های جنوبی مانند هرمزگان و سیستان و بلوچستان که ناچارند از کولرهای گازی خارجی استفاده کنند.

عضو فراکسیون زنان در مجلس با اشاره به صحبت‌های وزیر آموزش خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه بر استفاده از لوازم التحریر ایرانی، تلاش و همکاری هنرستان‌ها برای تربیت دانش‌آموزانی که بتوانند کالای باکیفیت تولید کنند تاکید کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: نمایندگان کمیسیون فرهنگی خواستار تعامل و ارتباط بیشتر این وزارتخانه با کمیسیون فرهنگی شدند چرا که بعد فرهنگی و تربیتی این وزارتخانه به کمیسیون فرهنگی مرتبط است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: حمایت اموزش و پرورش از کالای ایرانی, اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبرپارس نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

حجت در 3/02/1397 - 19:08 نوشته:

لطفاازسایرادارات شروع کنید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی