سایت کاریابی جویا کار

همراه با کودک خود لذت ببريد

دسته بندي: مقالات / روانشناسی و علوم تربیتی
21 آذر

با فرا رسیدن فصل سرما و تغییرات فصلی، شاهد همه گیر شدن سرماخوردگی هستیم. سرماخوردگی و گلودرد یک عفوت حاد ویروسی در قسمت مجرای فوقانی است که از طریق هوا مانند عطسه کردن یا تماس با فردی به فرد دیگر سرایت می کند. حال نکاتی را در ارتباط با درمان هرچه سریعتر بیماری بیاموزیم:

1-نوشیدن مایعات مختلف مانند آب میوه، چای و ...

2-معجون عسل به اضافه لیموترش به همراه یک لیوان آب جوش در سرماخوردگی با منشا سرما مفید واقع می گردد.

3-آب آناناس در تسکین التهاب گلو مفید است.

4-سیر علاوه بر خواص دارویی و تغذیه ای به واسطه داشتن مواد ضد ویروسی مورد خوبی برای مصرف چه در هنگام سلامت و چه در زمان سرماخوردگی است.

همراه با کودک خود لذت ببرید:

آیا می خواهید فرزندتان در مدرسه موفق شود؟

آیا می خواهید استعداد خواندن در او شکوفا شود؟

«پس از همین الان به فکر او باشید و با ما همراه شوید.» خواندن مداوم و مستمر کتابهای مختلف به کودکان کمک می کند تا در مدرسه بهتر مطالعه کنند. از سن شش ماهگی هر روز برای کودکتان کتاب بخوانید. خواندن و بازی کردن با کتاب ها راهی بسیار شگفت انگیز است تا زمان لذت بخشی را با او بگذرانید. بچه ها باید زبان را از انسان بشنوند تا درباره زبان و استفاده هایش بیشتر بیاموزند. تلویزیون برای آنها فقط همهمه و سر و صدا است. به کلماتی که روی تابلوها در منزل یا جاهای دیگری که او را با خود می برید، اشاره کنید همانقدر که با او صحبت می کنید حرفهایش را بشنوید. زمانی که از منزل خارج می شوید (برای مسافرت، مطب دکتر و یا جاهای دیگر) کتاب و ابزار نوشتن فرزندتان را با خود همراه داشته باشید

این امر فعالیتی بسیار لذت بخش و سرگرم کننده برای او است. به کودکان یاد بدهید که مطالعه مهم است. با خواندن کتاب، روزنامه، و مجله نمونه خوبی برای او باشید. دیدن تلویزیون را برای خود و او محدود کنید. بهتر است تلویزیون را خاموش کنید و زمان بیشتری را صرف در آغوش کشیدن فرزندان و خواندن کتاب برای او بکنید. زمان و توجهی که شما برای او صرف می کنید فایده های زیادی دارد. چیزی فراتر از کمک کردن به او برای آماده شدن و موفقیت در مدرسه. 

 

جهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود روان شناسی, مقاله های روان شناسی, دانلود رایگان مقالات روانشناسی, دانلود روانشناسی, تحقیقات روانشناسی, مقاله روانشناسی, دانلود تحقیق روانشناسی, روانشناسي, روان شناسی, دانلود رایگان روانشناسی, دانلود رایگان مقاله روانشناسی, مقاله روانشناسی pdf
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:6
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی