سایت کاریابی جویا کار

سیستم مدیریت یکپارچه LMS

دسته بندي: مقالات / مدیریت
24 مهر

سازمان سیستم یکپارچه را مستقر ، مستند و اجرا کرده است . سازمان سیستم مدیریت کیفیت را در انطباق با الزامات استاندارها ISO9001 2000 ,ISO 14001 2004 OHSA1899 / 1999  نگهداری کرده و بطور مداوم اثر بخشی آن را بهبود می بخشد .

سازمان :

الف) فرایند های مورد نیاز برای سیستم یکپارچه و کاربرد آنها در درون سازمان را شناسایی کرده است و به غیر از استثناهایی که در مطرح گردیده است در صورت وجود فرآیند هایی با منساء خارجی که اثر روی انطباق محصول با الزامات دارد نیز شناسایی خواهد شد . صرف نظر از شناسایی فرآیند ها ، سازمان کنترل های مورد نیاز روی فرآیند را جهت اطمینان از انطباق محصول، شناسایی کرده است.

ب)توالی وتعامل این فرآیندها در مدرکی بنام Process Map نشان داده شده است و این مدرک در بخش 9 این نظامنامه پیوست شده است.

ج)معیار و روش های موردنیاز جهت اطمینان از اثر بخش بودن کنترل و عملیات این فرایندها را تعیین کرده است. این مورد در حین طرح ریزی فرایندها انجام شده است.(رجوع شود به بند 1-7)

د)از در دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز جهت پشتیبانی عملیات و پایش این فرایندها اطمینان پیدا کرده است (رجوع شود به بند 6 و 1-7) این موارد در زمان طرح ریزی و فرایندها تعیین و صحه گذاری شده اند.

هـ)در خصوص پایش، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل فرایندهای شناسایی شده فوق، تصمیمات لازم را اخذ نموده است. (رجوع شود به بند 8 )  

ز)اقدامات لازم را جهت دستیابی به نتایج و تصمیمات طرح ریزی شده و بهبود مستمر این فرایندها را اجرا نموده است

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: مقالات مدیریت pdf, دانلود مدیریت, پایگاه مقالات مدیریت, دانلود پروژه مدیریت دولتی, پروژه مدیریت, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت pdf, دانلود مقاله مدیریت, مقالات مدیریت, مدیریت
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:17
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی