سایت کاریابی جویا کار

گزارش کارآموزی در شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران

دسته بندي: مقالات / حسابداری
26 مهر

اين شركت يكي از شركت‌هاي فرعي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران بوده كه هزينه‌هاي آن در قالب بودجه تعيين شده تأمين مي‌گردد و بر اساس اساسنامة خود به نيابت از شركت مذكور فقراورده‌هاي نفتي را به فروش رسانيده و وجوه حاصله را مستقيماً و بدون حق برداشت به آن شركت انتقال مي‌دهد و در اين مورد قراردادي تنظيم نگرديده است و در پايان دورة مالي حساب‌هاي مربوط به فروش فرآورده‌ و عملكرد مقداري به حساب‌هاي شركت پالايش و پخش انتقال داده مي‌شود. (قبل از سال 1379 و بر اساس ابلاغ سازماني مديريت و برنامه‌ريزي كشور اين شركت فاقد سود يا زيان بوده و حق‌الزحمه توزيع فقط هزينه‌هاي شركت را پوشش مي‌داده است، بنابراين توصية حسابرس مستقل و بازرسي قانوني شركت (سازمان حسابرسي) مقرر گرديد اين شركت از سال 1379 درآمد متناسب با فعاليت خود جهت جبران هزينه‌هاي متحمل شده در دفاتر ثبت نموده و صورتحساب سود و زيان ارايه نمايد.

در اين راستا هيئت‌ مديرة محترم شركت ملي پالايش و پخشش هر ساله با توجه به بودجه مصوب جاري اين شركت و بودجه مقادير فروش فرآورده،‌نرخ كارمزد توزيع هر ليتر يك كيلو فرآورده‌ را مصوب و ابلاغ مي‌نمايد كه حداكثر در سقف بودجه مقادير فروش بر شركت پرداخت و از بابت مازاد مقادير توزيع شده كارمزدي وصول نمي‌گردد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:55
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی