سایت کاریابی جویا کار

استخدام اموزش و پرورش سال 99 (زمان انتشار دفترچه )

دسته بندي: آزمون استخدامی جدید / اخبار فرهنگیان
21 مرداد
خبر ۲۱ مرداد ۹۹ - خبر زمان اننتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دهم شهریور ۹۹

یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشریفات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت استخدام نیرو‌های جدید از طریق برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: دهم شهریور ماه دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و امکان مطالعه سپس نام نویسی در این آزمون برای واجدین شرایط وجود دارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 خبر ۲۸ تیر ۹۹ - فراخوان استخدام ۲۸ هزار نفر در آموزش و پرورش از مرداد

وزیر آموزش و پرورش از فراخوان استخدام ۲۸ هزار نفر در آموزش و پرورش در مرداد خبر داد.

وی افزود: ۲۳ هزار نفر را اجازه داریم از طریق ماده ۲۸ استخدام کنیم که ۵ هزار سهمیه هم از قبل مانده بود و ۲۸ هزار نفر می‌شود؛ این‌ها را از بین لیسانسیه‌هایی که در کشور موجود هستند، تامین می‌کنیم. فراخوانی داده می‌شود که فکر می‌کنم در مرداد این کار انجام شود. این‌ها شرکت می‌کنند و آن‌هایی که در آزمون موفق شدند باید دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان ببینند که کار تدریس را انجام دهند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 خبر ۲ تیر ۹۹ - خبر زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرداد ماه ۹۹

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری با اشاره به اینکه ثبت نام و آزمون ماده ۲۸ امسال در مرداد ماه برگزار می شود، تصریح کرد: سازمان امور استخدامی امسال در استخدام آزمون ماده ۲۸ حدود ۳ هزار و ۹۲ نفر به شهرستان های استان تهران (مناطق ۲۱ گانه استان به جز شهر تهران) سهمیه جذب داده که تقریبا ۱۰ درصد سهمیه کل کشور است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر 20 خرداد 99: زمان انتشار دفترچه و برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 99

 رخشانی گفت: در سال جاری مجوز جذب ۳هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان صادر شده و آزمون یاد شده در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از جذب ۳ هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: دفترچه این آزمون در اوایل تیرماه منتشر و برگزاری آزمون یاد شده در مرداد ماه خواهد بود.
وی ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر و دقیق تر امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و پایه دوازدهم و ایجاد فضایی آرام و اطمینان بخش برای دانش آموزان و خانواده ها، اظهار داشت: همه همکاران اعم از ستاد و صف، خلاقانه، ماهرانه، زیبا و اندیشمندانه به میدان آمدند و در برنامه های مختلف به خوبی نقش آفرینی کردند.
وی افزود: امروز بیش از پیش در آموزش و پرورش نیازمند بسترسازی و فرصت آفرینی برای بهره‌گیری از آموزش های مجازی هستیم چرا که شرایط پیش آمده و حتی پیش روی ما که در هاله ای از ابهام وجود دارد می طلبد تا در این مسیر دقیق تر و بهتر حرکت نماییم.
رخشانی اظهار داشت: معمولاً هر تغییری مقاومت هایی را به دنبال دارد و شرایط جدید پیش آمده قطعاً سختی‌هایی را در پی خواهد داشت؛ اما به فراخور زمان طبیعتاً همگی خود را با وضعیت جدید وفق داده و همراه می شویم.
جزییات خبر

خبر ۷ اسفند ۹۸ - اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم،نتایج نهایی آزمون اعلام گردید.

 پذیرفته­ شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت­های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت­ آموزی) طبق متن اطلاعیه اقدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

 خبر 1 دی 98: مجوز جذب 5 هزار نفر نیروی خدماتی در آموزش و پرورش صادر شده است (منبع: خبرگزاری شبستان)

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: توسط سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام پنج هزار نیروی خدماتی برای آموزش و پرورش صادر شده و با کمک سازمان برنامه و بودجه در حال تامین اعتبار این موضوع هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خود را برای ازمون استخدام اموزش و پرورش اماده نمایید

خبر 30 شهریور 98: انتشار فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر ماه (منبع: خبرگزاری فارس)
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خصوصی‌سازی در این وزارتخانه صحت ندارد، گفت: فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در خصوص گلایه از شهریه مدارس غیردولتی، اظهار کرد: در مدارس غیردولتی برای شهریه دانش‌آموزان ضوابطی تعیین شده و بر اساس آموزش‌هایی که مدرسه ارائه می‌شود تعیین می‌شود؛ نیاز به حضور سازمان‌های دیگر برای نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی نیست.

وی با بیان مشکل شهریه مربوط به معدود مدارس غیردولتی است، گفت: ما ضامن آن قوانینی هستیم که ابلاغ کردیم و با تخلفات برخورد می‌کنیم.

حاحی‌میرزایی در مورد موضوع خصوصی‌سازی در آموزش و پرورش گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ آموزش و پرورش امر حاکمیتی است و خصوصی‌سازی انجام نمی‌شود اما خرید خدمات روشی است که چون با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم، اجرا می‌کنیم که معلمان تابع قوانین آموزش و پرورش هستند و محتوای آموزشی هم اجرا می‌شود.

وی درباره سرانه مدارس بیان کرد: بودجه آموزش و پرورش از یک کاستی ساختاری رنج می‌برد؛ تمام تلاش را خواهیم کرد تا اعتبار بیشتری بگیریم و در بودجه ۹۹ تلاش می کنیم که بودجه آموزش و پرورش بر اساس بودجه عملکردی و واقعه‌بینانه‌تر تنظیم شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: بعد از تصویب دولت به مرحله اجرا در می‌آید.

وی درباره اصل ۳۰ قانون اساسی گفت: اصل ۳۰ قانون اساسی به صورت خیلی خوب در آموزش و پرورش انجام می‌شود و بیش از ۸۶ درصد از مدارس کشور دولتی هستند و تلاش کردیم همه دانش‌آموزان از آموزش بهره‌مند شوند.

حاحی‌میرزایی گفت: ما به دنبال چوب حراج بر آموزش و پرورش نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم بر دارایی خود بیفزاییم؛ اردوگاه شهید باهنر هم متعلق به آموزش خواهد بود و خواهد ماند.

وی درباره راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش گفت: راهکار، مصونیت‌سازی دانش‌‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش درباره تنوع مدارس اظهار کرد: همانطور که اشاره شد سیاست ما حمایت از مدارس دولتی است؛ تمام تمرکز و اولویت ما بر مدارس دولتی است.

وی در خصوص تخلفات در آموزش و پرورش مانند سیناروبیک افزود: تخلفات به بنده رسیده و در حال پیگیری هستیم و شفافیت ‌‌‌‌‌‌‌سازی در برنامه ماست.

حاحی‌میرزایی درباره رتبه‌بندی گفت: اعمال رتبه‌بندی از اول مهر خواهد بود حتی اگر آذر تصویب شود؛ ۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی‌ شده است.

حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس پیش دبستانی دو نوع است؛ غیردولتی و مشارکت با مردم است؛ در حاشیه شهرها و مناطق عشایری این مشارکت به صفر می‌رسد؛ پیش‌دبستانی اجباری نیست اما در مناطق دوزبانه و محروم الزام شده است که حتما به پیش دبستانی بروند.

خود را برای ازمون استخدام اموزش و پرورش اماده نمایید

آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98

بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:

– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.
– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش
– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
– امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.
– افزایش سقف سنی استخدام آموزش و پرورش:
* مدرک کاردانی 30 سال
* مدرک کارشناسی تا 35 سال
* مدرک کارشناسی ارشد تا 40 سال
* مدرک دکتری تا 45 سال

– اخبار مربوط به ظرفیتهای مورد پذیرش آموزش و پرورش هر استان: (آذربایجان ‌غربی 669 نفر – البرز 895 نفر – ایلام 110 نفر – بوشهر 414 نفر – تهران 1600 نفر – چهارمحال و بختیاری 188 نفر – خراسان رضوی 960 نفر – خراسان شمالی 300 نفر – خوزستان 1197 نفر – سمنان 242 نفر – سیستان و بلوچستان 3309 نفر – قزوین 360 نفر – کهگیلویه و بویراحمد 147 نفر – گلستان 360 نفر – گیلان 341 نفر – لرستان 344 نفر  – مرکزی 509 نفر) ظرفیت های اعلام شده از سوی خبرگزاری ها احتمالی هست و تا انتشار دفترچه آزمون قطعیت ندارد.


خبر 6 شهریور 98: جزئیاتی از هفتمین آزمون استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش(خبرگزاری صدا و سیما)
 معاون منابع انسانی سازمان استخدامی کشور در مورد هفتمین آزمون استخدامی فراگیر موارد زیر را اعلام نمودند :هفتمین دوره آزمون‌ استخدامی دولتی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این آزمون حدود ۳۰ هزار مجوز اشتغال برای دستگاه‌ها صادر شده که البته قطعیت آن نیازمند تامین اعتبار توسط دستگاه مذکور است.

 بیشترین حجم مجوزها مختص آموزش و پرورش است که عدد آن به ۱۶ هزار نفر می‌رسد و پس از آن وزارت بهداشت با ۱۰ هزار مجوز قرار دارد.

 همچنین امروز خبری مبنی موکول شدن استخدام آموزش و پرورش اواخر شهریور منتشر شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 6 شهریور 98: زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش به اواخر شهریور موکول شد (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ما برای آزمون استخدامی امسال ۱۸ هزار و ۳۹ نفر مجوز داریم که مجری آن سازمان اداری و استخدامی کشور بوده که اواخر مرداد قرار بود انجام شود.
علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: طرحی که برای رتبه‌بندی فرهنگیان نیاز است با توجه به اختیارات دولت و بر اساس ماده ۶۳ قانون برنامه ششم که می‌تواند ورود کند تهیه‌شده و در کمسیون اجتماعی دولت تصویب و به‌زودی به صحن دولت ارسال و پس از تصویب نهایی اجرایی می‌شود و تمام تلاش ما این است از مهرماه انجام و اجرا شود.

وی در پاسخ به سؤال زمان و علت تأخیر آزمون استخدامی گفت: ما برای آزمون استخدامی امسال ۱۸ هزار و ۳۹ نفر مجوز داریم که مجری آن سازمان اداری و استخدامی کشور بوده که اواخر مرداد قرار بود انجام شود و ظاهراً به دلایلی اواخر شهریور موکول شده ولی خوشبختانه مجوزهای ما تأیید و ۱۲ هزار نفر ماده ۲۸ اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان، ۲ هزار نفر سهمیه مختص استان سیستان و بلوچستان و ۴ هزار و ۳۹ نفر هم مجوزهای استفاده‌نشده سال قبل در دفترچه درج‌شده و علاقه‌مندان به حرفه معلمی می‌توانند انتخاب و بر اساس شرایط در آزمون شرکت کنند.

خبر ۱۷ مرداد ۹۸ - آغاز ثبت نام برای آزمون استخدام آموزش و پرورش از دو هفته آینده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد خبر صداوسیما گفت: ثبت نام برای آزمون استخدام این نیرو‌ها از حدود دو هفته آینده آغاز می‌شود که سهم خراسان جنوبی از این استخدامی‌ها ۱۷۹ نفر است.

وی افزود : شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد و امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلید کنید

28خرداد 98: مجوز استخدام 50 هزار نفر در وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت صادر شد (منبع: خبرگزاری فارس)

رئيس سازمان اداري و استخدامی كشور گفت: امسال برای وزارت آموزش و پرورش تا امروز حدود ۴۰ هزارمجوز صادر شده است و ما ده هزار مجوز استخدامی هم برای وزارت بهداشت و درمان در حال صدور داريم.

جمشید انصاری در گردهمایی روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها با اشاره به شرایط کشور در حوزه اقتصاد، اظهار داشت: شرایط ما، یک شرایط عادی نیست و در شرایط غیرعادی امکان تحقق بخش قابل توجهی از منابع درآمدی کشور آن طور که در سال‌های قبل محقق می‌شد، وجود ندارد. بنابراین اقتضا می‌کند که ما اقدامات خاصی را در دستور کار قرار دهیم تا کشور را از این شرایط دشوار با گرفتاری و مشکلات کمتری عبور دهیم.


11 خرداد 98: ارائه درخواست 55 هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش به حذف تدریس مدیران مدارس و تلاش برای حذف ساعت تدریس معاونان اشاره کرد و از ورود حدود ۱۸ هزار معلم جدید به مدارس از مهر 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منایع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن، با اشاره به ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: «روال بازنشستگی فرهنگیان مطابق سنوات قبل است و در صورت تمایل اشخاص و نیاز دستگاه با رعایت شرایط سنی، همکاران می‌توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای مهر 98 شروع‌شده است، گفت: «شمار فارغ‌التحصیلانی که به ما می‌پیوندند، حق‌التدریس‌ها، رسمی و پیمانی‌ها، سرباز معلم‌ها و خرید خدماتی‌ها نیز مشخص است و بر اساس سازوکارها به تفکیک هر استان جلساتی برگزار و موارد را مطرح می‌کنیم که با بررسی‌های انجام‌شده برای مهرماه 98، 18 هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم خواهیم داشت.»

او افزود: «بر اساس تمهیدات در نظر گرفته‌شده در مهرماه با کمبود نیرو مواجه نخواهیم شد و با ظرفیت موجود سال تحصیلی جدید را آغاز خواهیم کرد.»

الهیار ترکمن افزود: «درخواست 55 هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی ارائه کرده‌ایم. در مجوزهای استخدامی، نیازهای میان‌مدت و بلندمدت را هدف قرار می‌دهند و ما در راستای اهداف میان‌مدت درخواست استخدامی ارسال می‌کنیم.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اضافه کرد: «سال گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی در برخی مناطق، معاونان و مدیران مدارس را ملزم به تدریس کرده بودیم که امسال مدیران مدارس از الزام به تدریس خارج شدند و فقط برای معاونان الزامی گذاشته‌شده که امیدواریم در ادامه کار بتوانیم آن‌ها را نیز از این طرح خارج کنیم تا به کارهای اداری مدرسه و ساماندهی آن بپردازند.»

اجرای بند «ک» تبصره ۱۲، حلال مشکلات معوقات

الهیار ترکمن درباره تاثیر اجرای تبصره 12 در به تعویق نیفتادن حقوق معلم‌ها گفت: «پیشنهاد ما در زمان تنظیم لایحه بودجه سال 1398 به دولت و مجلس شورای اسلامی این بود که اعتبارات وزارت آموزش و پرورش را صد در صد تخصیص یافته تلقی شود و به ماخذ یک دوازدهم ماهانه به وزارت آموزش وپرورش پرداخت کنند.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش افزود: «در زمان بودجه این ابهام بود که اگر این امکان را برای وزارت آموزش و پرورش بگذارند، دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز خود را به این تبصره اضافه کنند، به همین دلیل در بند (ک) تبصره 12 اشاره شده است هر پرداختی که ماهیت حقوق داشته باشد باید به صورت ماهانه پرداخت شود.»

الهیار ترکمن ادامه داد: «غیر از حقوق و عیدی کارکنان رسمی و قراردادی وزارت آموزش و پرورش، حق‌التدریس‌های شاغل و آزاد، خرید خدمات آموزشی و سرباز معلم ها و مقرربگیرها را داریم که ماهیت حقوق دارند.»

او تاکید کرد: «این موارد که جنبه حقوق دارند احصا و به سازمان برنامه بودجه ارایه داده شده‌اند. باید در تخصیص‌های ماهانه که برای وزارت آموزش وپرورش در نظر گرفته می‌شود، این موارد مورد توجه قرار گیرد.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تاکید کرد این معاونت به شدت پیگیر اجرای بند (ک) است. او گفت: «این یک قانون است که باید سازمان برنامه بودجه و امور دارایی و اقتصادی عملی کنند.»

اطلاعیه جدید زمان اعلام نتایج استخدامی اموزش و پرورش 

مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج، ضوابط و شرایط قبولی در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش را تشریح کرد.
 سیدحسن حسینی؛ مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش که حدود ۲ ماه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش ۳ برابر ظرفیت را به آموزش وپرورش اعلام می‌کند، البته کسانی نمره حد نصاب را در آزمون داشته باشند؛ یعنی در هر شغل-محلی نباید پایین‌ترین نمره از ۵۰ درصد بالاترین نمره، پایین‌تر باشد. به طور مثال اگر بالاترین نمره ۸۰ باشد، تمام کسانی که می‌خواهند معرفی شوند؛ نمره آنها باید از ۴۰ بالاتر باشد. زیر ۴۰ باشد به عنوان قبول شده محسوب نمی‌شوند و مردود هستند.
وی افزود: به عنوان مثال نمره دبیر فیزیک ۸۰ است؛ ۵۰ درصدِ ۸۰، ۴۰ می‌شود، پس تمام کسانی که بالای ۴۰۰ نمره آورده باشند، در مرحله اول قبول هستند. اگر در شهر تهران به یک دبیر فیزیک نیاز باشد، سازمان سنجش ۳ نفر که بالاترین نمره را آورده باشند، معرفی می‌کند و اگر ۲ نفر نیاز باشد، ۶ نفر معرفی خواهند شد.
 مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از قبولی، افراد برای بررسی مدارک و مصاحبه به آموزش و پرورش دعوت می‌شوند. اگر کسی ادعا کرده، لیسانسه فیزیک است، باید تا قبل آزمون مدرک خود را گرفته باشد و کارت پایان خدمت هم داشته باشد.
حسینی با اعلام اینکه سازمان سنجش احتمالا ظرف ۲-۳ روز آینده نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام خواهد کرد، افزود: پس از انتشار نتایج، زمانبندی کلاس‌های آموزشی را به سازمان سنجش اعلام خواهیم کرد. سازمان نیز در یک آگهی دقیقا مشخص خواهد کرد که  افراد در هر استان در چه تاریخی برای بررسی و تحویل مدارک و مصاحبه به کجا باید مراجعه کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند؛ تعهد کتبی مبنی بر ۱۰۰ سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش‌وپرورش بسپارند. (استخدام و انتقال آنها منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود.)
 گفتنی است؛ شرط استخدام پیمانی در آموزش‌وپرورش گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی است. تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.


نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش تا آخر آذر اعلام می گردد 

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می گردد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام توانا رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز موفق در بحث پژوهش هست گفت: امروز از ۴ دانشجو و۵ استاد پژوهشگر تجلیل شد.
وی ادامه داد: در یکی از برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان برگزاری دستاوردهای دانشجویان است.
حجت الاسلام توانا با اشاره به اینکه نمایشگاه امروز افتتاح شدو تا دوشنبه ادامه دارد خطرنشان کرد: ساعت بازدید از ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر است وبازدید برای عموم آزاد است.
وی یادآورشد: امروز از لگوی جدید دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.
همچنین دکتر موسی پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با اعلام اینکه پژوهش دربین دانشجویان واساتید دانشگاه فرهنگیان خیلی با ارزش هست گفت: دانشجویان واساتید ما به سوی پژوهش روی آوردن وخیلی موفق هستند.
وی ادامه داد: نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می گردد. 


 نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۲۵ آذر ماه اعلام می شود

حسن حسینی، مدیر کل اداری آموزش و پرورش درگفتگو با برنامه روی خط خبر شبکه خبرگفت:10 هزار نفر از طریق کنکور سراسری وارد آموزش و پرورش شده و به دانشگاه فرهنگیان رفتند زیرا این افراد متعهد به خدمت هستند و چهار سال در آنجا تحصیل می‌کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

او با بیان اینکه 10 هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی آزاد وارد آموزش و پرورش خواهند شد که این آزمون در تاریخ 21 آبان ماه برگزار شد، گفت: مطابق سال های گذشته سازمان سنجش آموزش کشور یکماه زمان نیاز دارد تا اسامی پذیرفته شدگان اولیه را مطابق قانون 3 برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام کند.

حسینی با اشاره به چگونگی پذیرش نفرات جذب شده از طریق آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: پس از پذیرش اولیه، مصاحبه و معاینه، بررسی مدارک انجام می‌شود و اگر ازسهمیه استفاده کرده است این مدارک بررسی و امتیازی را کسب می‌کند که این امتیاز مصاحبه با نمره آزمون با ضریب 70 به 30 جمع می‌شود و نتیجه نهایی را سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌کند و افراد برای مراحل بعدی استخدامی راهنمایی می‌شوند.

مدیرکل اموراداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی این افراد گفت: این افراد قطعاً باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند و باید منتظر باشیم که چه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه این آزمون را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.

او تصریح کرد: این 10 هزار نفر تعداد کمی نیست زیرا باید تمامی مدارک آنها و مصاحبه‌های آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان سنجش بخواهد نتیجه نهایی را اعلام کند، این فرایند به طول خواهد انجامید و برای مابقی آن باید با دانشگاه فرهنگیان در این خصوص صحبت کنیم.


 استخدامی آموزش و پرورش سال 1395 -زمان نتایج و ضوابط آزمون
خبرگزاری فارس:
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نحوه و زمان اعلام نتایج و همچنین شرایط و ضوابط پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری در آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر از طریق کنکور سراسری وارد آموزش و پرورش شده و به دانشگاه فرهنگیان رفتند زیرا این افراد متعهد به خدمت هستند و چهار سال در آنجا تحصیل می‌کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.
وی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی آزاد وارد آموزش و پرورش خواهند شد که این آزمون در تاریخ ۲۱ آبان ماه برگزار شد، گفت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش آموزش کشور یکماه زمان نیاز دارد تا اسامی پذیرفته شدگان اولیه را مطابق قانون ۳ برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام کند.
حسینی با اشاره به چگونگی پذیرش نفرات جذب شده از طریق آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: پس از پذیرش اولیه، مصاحبه و معاینه، بررسی مدارک انجام می‌شود و اگر از سهمیه استفاده کرده است این مدارک بررسی و امتیازی را کسب می‌کند که این امتیاز مصاحبه با نمره آزمون با ضریب ۷۰ به ۳۰ جمع می‌شود و نتیجه نهایی را سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌کند و افراد برای مراحل بعدی استخدامی راهنمایی می‌شوند.
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی این افراد گفت: این افراد قطعاً باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند و باید منتظر باشیم که چه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه این آزمون را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.
وی تصریح کرد: این ۱۰ هزار نفر تعداد کمی نیست زیرا باید تمامی مدارک آنها و مصاحبه‌های آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان سنجش بخواهد نتیجه نهایی را اعلام کند، این فرایند به طول خواهد انجامید و برای مابقی آن باید با دانشگاه فرهنگیان در این خصوص صحبت کنیم.

پيرو انتشار اطلاعيه‌ مورخ 95/7/10 بدين‌وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش سال 95 مي‌رساند ثبت‌‌نام اين آزمون براي جذب نيروي پيماني از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 لغايت روز شنبه مورخ 95/7/24 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. لذا از متقاضيان واجد شرايط براي شركت در آزمون مذكور دعوت بعمل مي‌آيد بمنظور كسب اطلاعات و جزييات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهاي استخدام به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور كه از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني قرار داده خواهد شد، مراجعه نمايند. لازم به توضيح است كه تاريخ ثبت‌نام به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

همچنين داوطلباني كه قبلاً در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ثبت‌نام نموده‌اند، با عنايت به شرايط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و يا تغيير آزمون خود از ثبت‌نام قبلي به ثبت‌نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام نمايند. با توجه به اينكه آزمونهاي مذكور همزمان برگزار خواهد شد لذا امكان ثبت‌نام داوطلبان همزمان براي هر دو آزمون ميسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در يكي از آزمونهاي مذكور خواهند بود.

تاريخ برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور، دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1395/8/21 خواهد بود. 

خود را برای ازمون استخدام اموزش و پرورش اماده نمایید

دفترچه راهنماي آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش  آبانماه سال 1395

صفحه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آبان ماه سال 95

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش, استخدامی آموزش و پرورش, زمان استخدامی آموزش و پرورش, شرایط استخدامی آموزش و پرورش, نتایج استخدام اموزش و پرورش, استخدام اموزش و پرورش سال 99
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی