سایت کاریابی جویا کار

کیفیت هوای اصفهان از فردا رو به کاهش می رود

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
18 بهمن
کیفیت هوای اصفهان از فردا رو به کاهش می رود
کمال حیدری اظهار داشت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و طرح موضوع در جلسه مبنی برسکون و پایداری نسبی هوا و  افزایش میزان انباشت آلاینده های هوا در روز پنج شنبه و جمعه در اصفهان و شهرستان‌های مستعد توصیه می شود مردم تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.
وی بیان داشت: بر اساس سنجش های به عمل آمده، پیش بینی می‌شود فردا میزان کیفیت هوای اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در راستای کاهش اثرات ناشی از آلاینده های هوا بر سلامت جامعه، لازم است بیماران قلبی و ریوی و مبتلایان به آسم، در فضاهای باز فعالیت کرده و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری و در منزل استراحت کنند.
وی بیان داشت:  همچنین مدیران مدارس و مهدهای کودک لازم است تمام فعالیت های فیزیکی و ورزشی در مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس را حذف و زنگ‌های تفریحی را نیز تا حد امکان در کلاس‌ها سپری کنند.
حیدری بیان داشت: همچنین ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی در این شرایط در هوای باز خودداری کنند.
وی گفت: افرادی که مبتلا به سرماخوردگی (زکام همراه با حساسیت) و یا مشکلات تنفسی هستند و افراد مبتلا به آسم بدون علامت، در زمره گروه های آسیب پذیر قرار دارند بنابراین به گروه های آسیب پذیر توصیه می شود از تردد در محیط های باز خودداری کنند.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی