سایت کاریابی جویا کار

سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
21 بهمن
سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد
 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بابک پاک نیا با اعلام این خبر گفت: همشهریان گرامی می توانند از طریق سامانه http://nobat.kums.ac.ir با رزرو نوبت، بدون صرف وقت و تحمل صف های طولانی از پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت را رزرو و سپس به پزشک مراجعه کنند.
وی مراحل استفاده ازاین سامانه را تشریح کرد و افزود: افراد می توانند جهت گرفتن نوبت ویزیت از پزشک مربوطه با ورود به سامانه مذکور بر روی لینک "رزرو نوبت" کلیک کنند و با وارد کردن " کد ملی بیمار "، " مرکز درمانی" مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنند.
 پاک نیا ادامه داد: انتخاب " تخصص پزشک" و کلیک بر روی آن مرحله بعدی است که با انجام آن " نوبت های پزشک" نمایش داده می شود و در این مرحله با وارد کردن" کد امنیتی" بایستی بر روی لینک " رزرو نوبت" کلیک کنند.
مدیر اطلاعات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تکمیل کردن "اطلاعات بیمار"، وارد کردن" کد امنیتی" و در نهایت کلیک بر روی دکمه " تایید نهایی" آخرین مرحله ثبت نام برای پذیرش بیمار است.
وی با بیان اینکه استفاده حداکثری مردم از این سامانه جهت نوبت دهی بتواند موجبات رفاه حال بیماران را فراهم کند، افزود: علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی می توان از کد دستوری زیر نیز جهت رزرو نوبت استفاده کرد.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی