سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

انتقاد از غیبت سه ساله نماینده مجلس

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
21 بهمن
انتقاد از غیبت سه ساله نماینده مجلس
امام جمعه هفشجان با انتقاد از غیبت سه ساله نماینده مجلس در این شهر، گفت: نماینده ما در مجلس درحال کارشکنی در کار سرپرست فعلی اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.
از غیبت سه ساله تا کارشکنی در آموزش و پرورش
حجت‌الاسلام حسن جلالی امروز با انتقاد از حضور بدون اطلاع نماینده مردم در شهر هفشجان، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف نماینده حضور در بین مردم و رساندن صدا و مطالبات آن‌ها به گوش مسؤولان و مجلس است.
امام جمعه هفشجان با انتقاد از عدم حضور نماینده مجلس در بین مردم برای شنیدن صدای مردم در سه سال گذشته، افزود: آیا حق مردم این شهر نبود که در طول این سال‌ها در بین مردم شهر هفشجان حضور پیدا کند و پای صحبت و درد دل‌‌های آن‌ها بنشیند.
وی ادامه داد: در طول سال‌های پس از انقلاب مردم ولایت‌مدار شهر هفشجان در دفاع مقدس، در دفاع از حرم و صحنه‌های خدمت شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند، اما نماینده مردم این شهر در صحن مجلس شورای اسلامی هیچ حمایتی از صنعتگران این شهر نکرده است.
وعده‌های انتخاباتی نماینده محقق نشده است
جلالی با بیان اینکه وعده‌های نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به مردم شهر هفشجان در زمان تبیلغات انتخاباتی محقق نشده است، خاطرنشان کرد: یکی از وعده‌های آقای نماینده استفاده از نخبگان هفشجانی در مسؤولیت‌های ادارات بود، اما این نماینده در حال کارشکنی در کار سرپرست فعلی اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.
امام جمعه هفشجان با اشاره به تفرقه‌افکنی آقای نماینده، تأکید کرد: آقای نماینده به مسؤولان خدومی که در گذشته به مردم شهر هفشجان خدمت کرده بودند و مطالبات مردم را بیان کرده بودند، تهمت کم‌کاری می‌زند و باید گفت حضور آقای نماینده در سال پایانی نمایندگی معنایی جز فعالیت انتخاباتی ندارد.
وی در پایان با طرح این سؤال که چرا نماینده مردم یک استان ولایت‌مدار باید از یک کنوانسیون استعماری حمایت کند، خاطرنشان کرد: نماینده با رأی مردم به مجلس راه پیدا کرده است و باید صدای مردم را به گوش مسؤولان برساند و از حقوق مردم این استان دفاع کند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: امام جمعه هفشجان, آموزش و پرورش, نماینده مجلس
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی