سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تا دوسال اینده بجای 350 هزار بازنشسته باید جایگزین جذب شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 بهمن
تا دوسال اینده بجای 350 هزار بازنشسته باید جایگزین جذب شود
محمدرضا صباغیان بافقی گفت: فضای مجلس کمک به آموزش و پرورش است و تصویب قوانین و کارهای خوبی توسط مجلس برای آموزش و پرورش انجام شده مانند رایگان شدن مصرف آب و برق و گاز مدارس، تغییر کاربری و صدور مجوز مدارس و فضاهای آموزشی و همچنین یک درصد از هزینه تمام دستگاه های دولتی باید به حساب خزانه برود تا برای آموزش و پرورش اختصاص یابد. که تمام این موارد گام های مثبتی است که نمایندگان ملت برای آموزش و پرورش برداشته اند.
نماینده مردم شریف مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم گفت: برای قوانین تشکل ها ایراد قانونی وجود داشت که بنده برای اصلاح آن طرح بسیار موثری را ارائه کردم ولی دو فوریت آن رای نیاورد و به صورت عادی رسیدگی خواهد شد.
نماینده فرهنگی استان یزد پیشنهاد کرد: انتخابات صنفی فرهنگی در سطح شهرستان ها و استان برگزار گردد و کلیه فرهنگیان در آن شرکت کنند و نمایندگانی از آنان انتخاب و پی گیر مطالبات فرهنگیان باشند که باید نقش مردم و فرهنگیان پررنگ تر شود با انتخابات مردمی و صنفی.
صباغیان ادامه داد: تا دو سال آینده حدود ۳۵۰ هزار نفر نیروی آموزش و پرورش بازنشسته می شوند و همین تعداد باید جذب آموزش و پرورش بشوند که در حال رایزنی برای این موضوع و حل مشکلات فرهنگیان و نیروهای خرید خدمات آموزشی هستیم البته با توجه به وضعیت نامطلوب مالی دولت مشکلاتی وجود دارد که البته ترجیح دولتی ها به دلیل صرفه اقتصادی و کمبود منابع مالی بر این است که روش نامطلوب کنونی ادامه یابد ولی ما مخالفیم و در حال رفع موانع و ایجاد شرایط مساعدی برای فرهنگیان و نیروهای خرید خدمات آموزشی هستیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش, مجلس, بازنشستگان آموزش و پرورش, جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش
منبع خبرخانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی