سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت نظریه روابط موضوعی رونالد فیربرن

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
31 اردیبهشت

 

شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کودک زمانی که در چهره مادر می نگرد خودش را می بیند، زیرا در نگاه مادر به فرزندش، آنچه او در فرزند می بیند در چهره اش تجلی میابد. لذتی که مادر از دیدن کودک می برد ، در چهره اش منعکس می شود و نوزاد با دیدن این لذت، احساس می کند که گویی خودش شادمان و خوب است. چیزی که مادر به کودک باز می تاباند، همان خود کودک است. گویی کودک با نگاه به چهره مادر، در آینه نگریسته و خود را دیده است.

از بین تمام کسانی که در خصوص روابط موضوعی نوشته اند، رونالد فیربرن (ronald fairbairn) ناب ترین مدل روابط موضوعی را پدیده آورده است ، زیرا مدل او فارغ از تاکیدهای زیست شناختی، مدلی صرفاً روان شناختی است . این مدل با مدل فرویدی سائق و شخصیت تفاوت زیادی دارد . ملانی کلاین با آن که در خصوص موضوع های درونی نظریات بدیعی مطرح ساخت، همچنان مانند فروید بر زیست شناسی و سائق های غریزی تاکید می کرد. رونالد فیربرن چنین تاکیدی را قاطعانه رد کرد. او می خواست مدلی حقیقتاً روان شناختی برای شخصیت بپروراند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

انگیزش و اهمیت موضوع ها

ساختار

وضعیت درون روانی

ساختار شخصیت

مراحل رشد و روابط موضوعی

آسیب شناسی و موضوع های درونی شده

ارزیابی و نقد آرای فیربرن

درمان از نظر فیربرن

پایان

 

عنوان : نظریه روابط موضوعی رونالد فیربرن

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


روان شناسی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:29
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی