سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت توهم بینایی و شنوایی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
7 تیر

 

شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

توهم ،تجربه  دیدن یا شنیدن چیزهایی است که وجود ندارد در حالی که فرد بیدار و هوشیار است.  توهم می تواند شنوایی، بینایی، و حتی جنبشی باشد. آنها می توانند به فرد احساس چیزهایی مانند لمس کردن یا شدن را بدهند. آنها می توانند فرد را با چیز های باور نکردنی فریب دهند.

توهم می تواند خفیف یا شدید ویا طیف وسیعی از تجارب بصری و شنوایی شدید به احساس خفیف احساس دیدن چیزها از گوشه چشم باشد برخی از توهمات ، وحشتناک و ترسناک هستند ومی تواند یک شخص را تبدیل به فرد هراسناک و پارانویا و حتی خشن کند. بار دیگر توهم می تواند گرم ، دوست داشتنی و زیبا و پر از احساس شگفت انگیز کند.

توهم می تواند باعث شود تا فرد را به انجام آنچه که نمی خواهند انجام دهند وادار کند.

آنها ممکن است با خود صحبت کنند، حذف لباس در ملاء عام، پرخاشگر وخشونت غیرعقلانی نسبت به مردم در مورد مراقبت از خود ممکن است بروز دهند.

علاوه بر این، اگر یک فرد با داشتن یک توهم در حال رانندگی، در محل کار، یا انجام کاری که خطرناک است، ممکن است زندگی خودشان و یا کسانی که در اطراف آنها قرار دارند را به خطر اندازند.

این قطع ارتباط از واقعیت است  که خطرناک و بالقوه کشنده است. بسیاری از مردم توصیف مشکلات را در دراز مدت به عنوان یک نتیجه از توهم شدید که شامل فقدان همدلی، انگیزه و احساسات است می پندارند. اضطراب، عصبی بودن و پارانویا می تواند نشانه ای از توهم باشد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
توهمات روانگردان
توهم ناشی از مواد مخدر
توهم ناشی از خوردن الکل
اختلال ادراک در اثر تداوم مصرف مواد توهم زا
پایان
 

عنوان : توهم بینایی و شنوایی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.10 مگابایت

تعداد صفحات : 36 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:36
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی