سایت کاریابی جویا کار

آئين نامه آموزش صنايع الكترونيك ايران

دسته بندي: مقالات / برق
9 فروردین

 

ماده 1- هدف: تدوين ضوابط و مقررات به منظور طي دوره‌هاي آموزشي بلند مدت و نحوة ارائه تسهيلات بر اساس ضوابط شركت صنايع الكترونيك ايران براي پرسنل تحت پوشش.

تبصره: كلية پرسنل رسمي شركت صنايع الكترونيك ايران اعم از مشمولين قانون آجا، سپاه، وزارت دفاع و شركتهاي تابع به صورت يكسان مشمول بهره‌مندي از مفاد اين آيين نامه مي‌باشند.

ماده 2- آموزش هر واحد ملزم به تشكيل شناسنامه آموزشي براي كليه پرسنل تحت پوشش مي‌باشد.

ماده 3- تعريف دوره‌هاي آموزشي بلند مدت: به دوره‌هايي اطلاق مي‌شود كه پس از طي آن فرد موفق به اخذ مدرك رسمي يا معادل در مقاطع مختلف تحصيلي بر اساس مقطع تحصيلي مصوب وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و آموزش عالي كشور و با دوره‌هاي داخلي صا همطراز با اين مقاطع گردد.

بخش 1: تعاريف

ماده 4- تسهيلات تحصيلي: به كلية خدماتي گفته مي‌شود كه از سوي شركت به دانشجوي بورسيه، كارمند دانشجو و كارمند دانش‌آموز در زمينة امور آموزشي بلند مدت اعطاء مي‌گردد و شامل موارد: بورس، انتساب، مأموريت تحصيلي، كمك هزينة تحصيلي، پرداخت شهريه، هزينة‌ نوشت افزار، وام تحصيلي و . . .  خواهد بود.

مده 5- دانشجوي بورسيه: به افردي اطلاق مي‌گردد كه در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و آموزشكده فني شيراز وابسته به شركت صنايع الكترونيك ايران مشغول به تحصيل بوده و فقط از كمك هزينه تحصيلي شركت استفاده نموده و مشمول بورس تحصيلي مي‌گرددند. بديهي است شريط و ضوابط مربوطه در زمان بورسيه شدن دانشجويان ملاك خواهد بود. و با تغيير ضوابط و شرايط مورد، عطف به ماسبق نخواهد  شد.

ماده 6- كارمند دانشجو: به كارمند رسمي اطلاق مي‌گردد كه در يك از دانشگاهها و يا مراكز آموزش عالي مشغول به تحصيل بوده و از تسهيلات تحصيل شركت برابر مقررات بهره‌مند باشد. 

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:36
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی