سایت کاریابی جویا کار

بیش از ۲۲ هزار اثر علوم پزشکی به جشنواره نشریات دانشجویی راه یافت

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
30 بهمن
بیش از ۲۲ هزار اثر علوم پزشکی به جشنواره نشریات دانشجویی راه یافت
۲۲ هزار و ۴۶۱ اثر از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پس از غربالگری به مرحله دوم یازدهمین دوره از جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ راه یافت.
با پایان یافتن مرحله ثبت و ارسال آثار در سامانه جشنواره تیتر ۱۱، فرایند غربالگری آثار آغاز شد و ۲۸ هزار و ۲۴۹ اثر و نشریه ارسالی برای بررسی و احراز شرایط ورود به مرحله داوری توسط تیم غربالگری مورد بررسی قرار گرفت.
در نهایت از مجموع کل آثار و نشریات ارسالی ۵ هزار و ۷۸۸ اثر و نشریه به دلیل عدم انطباق و دارا نبودن یا عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل اجرایی، مجوز ورود به مرحله داوری را کسب نکرده و از فضای رقابتی جشنواره کنار گذاشته شد.
تعداد کل آثار ارسالی به بخش نشریات برتر حدود سه هزار و ۲۷۹ اثر بوده است که از این تعداد دو هزار و ۴۴۱ اثر تایید و ۸۳۸ اثر از گردونه جشنواره خارج شد.
از عمده دلایل عدم تائید آثار در این بخش می توان به ارسال نشریه توسط شخصی غیر از مدیر مسئول، عدم رعایت سقف سه شماره و  ارسال نشریات منتشر شده در خارج از بازه زمانی جشنواره و بارگذاری اشتباه یا ناقص فایل نشریه اشاره کرد.
در بخش آثار برتر از تعداد کل ۲۰ هزار و ۶۲۷ اثر حدود ۱۸ هزار و ۱۲۹ اثر تائید و ۲ هزار و ۴۹۸ اثر از گردونه جشنواره خارج شدند که عمده دلایل حذف آثار از این بخش عدم تطابق صاحب اثر با شخص ارسال کننده اثر، آثار منتشر شده در خارج از بازه زمانی جشنواره و بارگذاری ناقص یا اشتباه فایل اثر بوده است.
در بخش ویژه و قسمت موضوعات ویژه از مجموع هزار و ۵۶۹ اثر، هزار و ۳۸۱ اثر تائید شده و ۱۸۸ اثر از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.
در بخش نویسندگان برتر نیز از مجموع ۲ هزار و ۴۷۲ اثر، ۲۷۹ اثر تائید شده و ۲ هزار و ۱۹۳ اثر از گردونه رقابت‌ها حذف شدند که عمده دلایل برای حذف اثر در این بخش به استناد دستورالعمل اجرایی جشنواره، بخش نویسندگان برتر زیر مجموعه‌ بخش ویژه و در حیطه‌ موضوعات چهارگانه‌ این بخش قرار می‌گیرد.
تعداد زیادی از شرکت کنندگان بدون توجه به دستورالعمل اجرایی جشنواره نسبت به ثبت و ارسال آثار در این بخش اقدام کرده که بنابر ضوابط و مقررات اکثر آثار ارسالی در بخش نویسندگان برتر مجوز ورود به فرایند داوری را کسب نکرده اند.
در بخش فضای مجازی تعداد کل آثار ۳۰۲ اثر بوده است که ۲۳۱ اثر از این تعداد تائید و ۷۱ اثر به دلایلی از جمله ثبت کانال به جای وبسایت و وبلاگ، ارسال نشریه توسط شخصی غیر از مدیر مسئول، آثار منتشر شده در خارج از بازه زمانی جشنواره و بارگذاری ناقص یا اشتباه فایل از حضور در مراحل بعدی جشنواره کنار گذاشته شده است.
دانشجویانی که آثار آنها رد شده و تقاضای بررسی مجدد را دارند می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه و صرفا از طریق پست الکترونیکی جشنواره به نشانی info@titr۱۱.ir ارسال کنند.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی