پیشگفتار:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای و فضای مجازی بر روی میزان خشم و عزت نفس نوجوانان و کودکان است
به دنبال آن است تا به بررسی اثرات و زیانهای بازیهای رایانه بپردازد بنابراین پژوهش حاضر در چارچوب نظری خود. از نظریه های مختلف ارتباطی بویژه نظریه هایی که به استفاده و بهره مندی از فضای مجازی و بازیهای زایانه ای تاکید دارند استفاده نموده است. بررسی تطبیقی میزان بهره مندی از شبکه های مجازی و عوامل مؤثر بر آن موضوعی اسن که این پژوهش به آن مبادرت نموده است. و امید وار است زمینه ی مناسبی برای تحقیقات مفصل تر را فراهم سازد. بدون شک این پژوهش بدون راهنمایی ها و کمک های فراوان استاد عزیز و راهنمایی های دیگر عزیزان به ثمر نمی نشست.
لازم و ضروری است از زحمات و تلاشهای این استاد محترم تشکر و قدر دانی نمایم و همچنین از کمک ها و یاری همسر عزیزم و به خصوص پدر و مادرم و خانواده ام که همیشه یار و یاورم در زندگی بوده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
فهرست مطالب
پیشگفتار
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعاریف نظری
فصل دوم: ادبیات تحقیق
چهارچوب نظری تحقیق، پیشینه ی تحقیق
فصل سوم: بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع