سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سهم مدارس غیردولتی استان ایلام از تسهیلات وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهد بود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
4 اسفند
سهم مدارس غیردولتی استان ایلام از تسهیلات وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهد بود
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تخصیص تسهیلات به مدارس غیر دولتی سال گذشته بسیار ناچیز بوده که امسال با رایزنی رقم ۱۰ میلیارد تومان به این امر مهم اختصاص یافته که سهم استان ایلام برای کمک توسعه شاخص‌های مربوطه در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش استان ویژه است.
 مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش صبح امروز  در ایلام اظهار داشت:  سال گذشته مدارس غیر دولتی از نظر توسعه کمی متناسب با تکلیف مشخص شده در برنامه توسعه ششم یک درصد رشد داشته است.
وی افزود: با توجه به وجود مشکلات موجود در مراکز غیر انتفاعی و مراکز آموزش از راه دور اگر دولت  تسهیلات را در اختیار مدیران این مراکز آموزشی قرار ندهند با مشکلات جدی تری روبه رو خواهد شد.
رئیس مدارس مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اکثر مدیران موسسات مدارس غیردولتی برای بازسازی و تجهیز فضاهای آموزشی استیجاری نیازمند کمک مادی وزارت آموزش و پرورش می‌باشند که این موضوع  مهم با تخصیص تسهیلات مرتفع خواهد شد.
وی تصریح کرد: تعداد مدارس غیر دولتی سال گذشته متناسب با برنامه مشخص شده در برنامه ششم افزایش داشته است.
زینی‌وند تاکید کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه‌ی متوازن، کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی و ساماندهی  مراکز از نظر تو سعه کمی است.
رئیس مدارس مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: تخصیص تسهیلات به مدارس غیر دولتی سال گذشته بسیار ناچیز بوده  که امسال با رایزنی رقم ۱۰ میلیارد تومان به این امر مهم اختصاص یافته که سهم استان ایلام برای کمک توسعه شاخص‌های مربوطه در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش استان ویژه است.
در حال حاضر 1 میلیون و ۴۵۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف در بیش از ۱۴ هزار مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: معاون وزیر آموزش و پرورش, وزارت آموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی