سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت اسلامی دارند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
4 اسفند
خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت اسلامی دارند
امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در امور تربیتی و تربیت اسلامی دارند و باید به این مسئله بیشتر اهمیت داد.
خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت اسلامی دارند 
 حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: نماز جمعه، نماز جماعت و حجاب از بارزترین مصداق‌های دین در جامعه است و کمرنگ شدن دین و معنویت به جامعه اسلامی ضربه وارد می‌کند.
امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به 8 اسفندماه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عنوان کرد: ساده زیستی، خصوصیات اخلاقی و عفت نمونه‌هایی از ویژگی حضرت فاطمه زهرا (س) بود و بانوان باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود بدانند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد در خصوص روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در امور تربیتی و تربیت اسلامی دارند و باید به این مسئله بیشتر اهمیت داد.
امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن اعتراض به تعطیلی فرودگاه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده مسؤولان اعلام کردند که این تعطیلی به‌دلیل نبود خلبان و موقتی است، از شرکت‌های هواپیمایی نیز تقاضا می‌شود جهت بهره‌مندی مردم پارس آباد از خدمات هوایی بلیط هواپیما ارزان‌تر شود.
وی در خصوص انتخاب شهردار پارس آباد خطاب به شوراهای اسلامی تاکید کرد: شوراها به‌صورت مستقل تصمیم می‌گیرند و هیچ دخالتی در انتخاب شهردار انجام نمی‌گیرد،  اما در انتخاب شهردار دقت کنند، کسی را انتخاب کنید که شش ماه دیگر مجبور به برکناری آن نشوید.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: سید سعید رشادی, امام جمعه پارس آباد
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی