سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آماده همکاری برای چرخش نظام آموزشی به نظام تربیتی هستیم

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
12 اسفند

گروه اجتماعی ؛ علیرضا کاظمی در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: امور تربیتی فراز و فرود‌های بسیاری را طی کرده و البته با افتخار همراه بوده هر چند ممکن است برخی افراد، فعالیت‌های ما را کوچک جلوه دهند اما باید گفت که در تمام عرصه‌های نظام پرافتخار ظاهر شدیم و فعالان عرصه پرورشی در تمام بخش‌هایی که جزو شرح وظایفشان بوده یا نبوده وارد شده‌اند، هر چند ممکن است مانند بخش‌های دیگر آموزش‌وپرورش مشکلاتی داشته باشیم و این نیاز دارد برنامه‌ها را آسیب‌شناسی کنیم.

وی ادامه داد: امروز حدود 3 هزار مربی، معاون پرورشی و مشاور در استان تهران مشغول فعالیت هستند و خط مقدم نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌روند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: دو فرصت مهم برای امور تربیتی وجود دارد؛ نخست، نظریه‌های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری و  دوم، رویکرد حاکم بر سند تحول بنیادین است که رویکردی کاملاً تربیتی است.

کاظمی بیان کرد:‌مهمترین هدف سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه و تعلیم و تربیت تمام ساحتی است، این سند بزرگ‌ترین چرخش نظام آموزشی به سمت نظام تربیتی است که این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر رویکرد شجاعانه در حوزه‌های مختلف و تلاشی که وزیر آموزش و پرورش برای افزایش سهم فعالیت‌های پرورشی در برنامه‌های آموزش و پرورش دارد، وظیفه سنگینی است و ما به عنوان سربازان خط مقدم برای مقابله با هجمه‌های سنگین دشمن آمادگی کامل داریم تا در اجرای سیاست‌های شجاعانه با وزیر آموزش‌وپرورش همکاری کنیم.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی