سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

21 مدرسه آماده برای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
13 اسفند
21 مدرسه آماده برای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا از تجهیز 21 مدرسه دولتی و غیردولتی با 184 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.
تجهیز 21 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا سید سجاد موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: 184 کلاس درس در قالب 21 مدرسه دولتی و غیردولتی جهت اسکان فرهنگیان در طول تعطیلات نوروزی در نظر گرفته‌شده است که 18 مدرسه دولتی و سه مدرسه غیردولتی هستند. 
مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان آستارا تعداد کلاس‌های ویژه، الف و ب را به‌تربیت هشت، 70 و 95  کلاس درس دانست و گفت: کلاس‌های مذکور به امکانات رفاهی نظیر فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، تشک، پتو، گاز سه‌شعله و سیستم گرمایشی مجهز هستند.
وی با اشاره به ارائه خدمات نوروزی به گردشگران فرهنگی توسط 50 نفر از عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آستارا واقع در آموزشگاه استثنایی عدالت افزود: اسکان گردشگران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان از 28 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 12 فروردین‌ماه سال 98 تداوم دارد.  
موسوی از توزیع 10 هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: بروشورهای مذکور به‌منظور رفاه حال مسافران در راستای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و مدارس فعال طرح اسکان، بین گردشگران و مسافران توزیع می‌شود.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا به نوبت‌دهی اسکان فرهنگیان از طریق سیستم هوشمند در مدارس شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: واحدهای آموزشی ظهیرنیا، پروین اعتصامی، فارابی، علی‌انصاری، توحید، قدس و خاتم‌الانبیا با 66  کلاس مجهز برای پذیرش اینترنتی گردشگران فرهنگی فعال‌شده‌اند. 
وی مدارس بحران را جعفرنژاد، طالقانی، مرحبا، دکتر فریور و سرباز عباس‌آباد شهرستان آستارا دانست و تصریح کرد: این تعداد مدرسه در هنگام وقوع بحران نظیر بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکان برپایی چادر در کلاس‌ها را برای گردشگران نوروزی فراهم می‌کنند تا زیر باران نماندند. 
موسوی با بیان اینکه شهرستان آستارا در جذب گردشگر در سطح استان از شرایط خاصی برخوردار بوده و به‌همین‌دلیل باید با تمام امکانات به اشتقبال از گردشگران نوروزی رفت گفت: جهت تحقق این مهم امسال خانه معلم نیز با پنج اتاق و 22 تخت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان است. 
وی تعداد گردشگران فرهنگی ساماندهی‌شده در مدارس شهرستان آستارا در نوروز 97 را 14 هزار و 22 نفر در قالب دوهزار و 88 خانوار دانست و بیان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان سال گذشته به لحاظ پذیرش گردشگران فرهنگی پس از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک رشت در جایگاه سوم قرار گرفت. 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا, اسکان نوروزی فرهنگیان, اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی