سایت کاریابی جویا کار

بیش از یک هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
6 فروردین
بیش از یک هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد
کاشان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بازدید از ۴۷۵مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کاشان در طول ایام نوروز خبر داد و گفت:یک هزار و ۱۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد.
سیدعلیرضا مروجی در حاشیه بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه روز اول تعطیلات نوروزی یک هزار و ۱۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد یا مشکوک به فساد از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع‌آوری و معدوم شد، دو متخلف به مراجع قضائی معرفی و یک مرکز توزیع و فروش مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شد.
وی از رسیدگی به ۱۰ شکایت مردمی ارسال شده به سامانه ۱۹۰ خبر داد و افزود: در این مدت پنج مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۷۹ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی و ۳۹۵ سنجش پرتال مواد غذایی انجام شده است و بازدیدها نیز به صورت مستمر از ابتدای تعطیلات آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از انجام ۴۷۵ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد و ابراز داشت: این بازدیدها طی سه روز نخست تعطیلات انجام شده است، همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ تماس گرفته و مورد را اعلام کنند.
وی ضمن اشاره به اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی در کاشان گفت: افزایش نظارت‌های بهداشتی در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است و از ۲۰ اسفندماه تا پایان پانزدهم فروردین سال جاری به صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای اداری و تعطیلات با همکاری پرسنل بهداشت محیط اجرا می‌شود.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی