سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

توقف آموزش و پرورش در پذیرش مهمانان نوروزی بحران‌ساز خواهد بود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
6 فروردین
توقف آموزش و پرورش در پذیرش مهمانان نوروزی بحران‌ساز خواهد بود
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: اگر آموزش و پرورش یک روز در ایام نوروز پذیرش را متوقف کند بحران به وجود می‌آید. 
 فواد حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید مسوولان استانی از مراکز پذیرش آموزش و پرورش سنندج اظهار کرد: مهمان‌نوازی مردمان استان کردستان شهرت جهانی دارد و شأن و منزلت والای فرهنگیان درجامعه همواره مورد توجه و احترام خاص بوده و هست.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور حدود 50 نفر از همکاران ناحیه یک سنندج  شب تحویل سال را  به دور از خانواده در مراکز پذیرش و اسکان مهمانان گذراندند و به  پیروی از این سنت حسنه مردمان کردستان و با هدف تکریم و خدمت‌رسانی باتمام بضاعت خود تلاش کردند.
وی افزود: به عنوان میزبان وظیفه داریم مسافرانی که محلی برای اسکان و اقامت ندارند را ساماندهی کنیم و در نهایت این تکلیف را به نحو مناسب به سرمقصد برسانیم .
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج عنوان کرد: متاسفانه در نظرسنجی‌های بعمل آمده توسط مهمانان، ضمن رضایت مندی کامل از کمی و کیفی عوامل اجرایی و مراکز اسکان؛ نارضایتی ازعدم تابلوی راهنما و بنر به عنوان کاستی، که باعث اتلاف وقت و سردرگمی آنان به مراکز پذیرش شده اشاره شده است، که این مورد ناشی از عدم توجه به مصوبات و ممانعت از نصب تابلوی راهنما و اطلاع رسانی مسوولان دستگاههای ذیربط است.
 حسینی با اشاره به کمبود فضا و امکانات مهمانسراها و هتل‌های استان گفت: اگر آموزش و پرورش یک روز در ایام نوروز پذیرش را متوقف کند، بحران به وجود می‌آید. 
وی عنوان کرد: طبق آمار رسمی سازمان گردشگری استان در سال 97 میانگین شب خوابی مهمانان در شهر سنندج را 5 هزار و 300 نفر اعلام کرده در صورتیکه تعداد تخت‌های خواب موجود هتل‌ها و مهمانسراها یک‌هزار و 300 تخت بوده و حجم سنگینی از اسکان بر دوش آموزش و پرورش است.
مدیر ناحیه یک در پایان خواهان همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر با آموزش و پرورش شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج, فواد حسینی
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی