سایت کاریابی جویا کار

استخدام وزارت بهداشت سال 99 (نتایج نهایی )

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
8 تیر
استخدام وزارت بهداشت سال 99  (نتایج نهایی )

 

خبر ۲۱ خرداد ۹۹ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشکده های علوم پزشکی کشور

پیرو اطلاعیه های منتشره مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ ، ۹۸/۱۰/۲۲ و ۹۸/۱۲/۲۵ بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه­ها و دانشکده­ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ برای مشاغل جدول زیر شرکت نموده‌ و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه های ذیربط مراجعه نموده اند، می‌رساند که کارنامه نهایی داوطلبان امروز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۰ بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هر یک از دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زیر می‌بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر استخدام 4 هزار و پانصد پرستار در کشور تا اسفند 98

 

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در اسفند ماه و با دستور وزیر بهداشت ۴ هزار و پانصد پرستار در کشور جذب می‌شوند.
استخدام ۴ هزار و ۵۰۰ پرستار جدید در کشور تا اسفندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در اسفند ماه و با دستور وزیر بهداشت ۴ هزار و پانصد پرستار در کشور جذب می‌شوند
ادامه خبر 

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

 جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی/ توزیع کارت آزمون از سه‌شنبه
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی صبح جمعه اول دی ماه سال ۹۶ در ۴۱ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه به سایت سازمان مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای نسبت به مشاهده و پرینت کارت آزمون اقدام کنند.
توکلی ادامه داد: آدرس حوزه امتحانی هر داوطلب بر روی کارت شرکت در آزمون وی درج شده و ضرورت دارد هر داوطلب بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت خود به حوزه مراجعه کند.
به گفته وی، بدیهی است همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: اطلاعیه سازمان سنجش به همراه جداول شهرستان محل برگزاری آزمون و نشانی واحد رفع نقص احتمالی فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است، برای شرکت در این آزمون ۹۶ هزار و ۸۴۲ نفر ثبت‌نام کردند.

 


استخدام وزارت بهداشت سال 97

 

مهلت ثبت نام: زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ 96/08/25 لغايت روز چهارشنبه مورخ 96/09/01 مي باشد

زمان برگزاری آزمون : کليه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه 96/10/01 می باشد

تبصره: زمان برگزاري آزمون براي رشته‌هاي شغلي پزشك متخصص شامل كد رشته‌هاي شغلي (2553، 3015، 2554، 3022، 2555، 3012، 2556، 3018، 3388، 2558، 3007، 2563، 3383، 2565، 3387، 3006، 3008، 3014، 3017، 3386، 3020، 3021، 3023، 3382، 3356، 3365، 3374، 3391، 3376، 3384، 3385، 3389و3390)در روز جمعه مورخ 22/10/1396 برگزار خواهد شد.

ويرايش اطلاعات ثبت نام : براي ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوي سمت راست مي باشد اقدام نماييد.

توجه ويژه: در طي مراحل ثبت نام از کليک بر روي دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روي کامپيوتر خود جدا خودداري نماييد.

توجه ويژه: در صورتي که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلي برخورد کرديد، تمامي پنجره هاي مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.

توجه ويژه: ثبت نام شما زماني تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از سيستم شماره پرونده 7 رقمي و کد پيگيري ثبت نام 15 رقمي دريافت نماييد.

توجه ويژه: جهت طرح سوال مي توانيد با شماره 02636270061 و 02636270062تماس گرفته ويا از طريق سيستم پاسخگويياقدام نماييد. ساعت پاسخ گويي تلفني از ساعت 8:30 صبح الي 12:00 و بعداز ظهر از ساعت 14:00 الي 15:00 بجز ايام تعطيل

توجه ويژه: داوطلبان بایستی سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامي دانشگاه های علوم پزشکی كشور سال 1396 به مبلغ 335/000 ریال معادل سی و سه هزار و پانصد تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

توصيه‌هاي مهم به داوطلبان گرامي

  • 1- داوطلبان بايد دفترچه راهنماي ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند
  • 2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.
  • 3- داوطلبان لازم است در درج كد ملي، نام خانوادگي و نام، مشخصات شناسنامه‌اي، ارسال عكس و تمامي اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافي به عمل آورند، بديهي است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • 4- در پايان ثبت‌نام اينترنتي تأييد صحت اطلاعات ارسالي به عهده شخص داوطلب مي‌باشد، لذا دقت و توجه كافي در اين خصوص به عمل آيد.
  • 5- براي جلوگيري از مشكلات بعدي حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامي را به دقت بررسي نمايند.
  • 6- داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيري يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداري نمايند.
  • 7- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباري، شماره پرونده و كد پيگيري خود را تا اعلام نتايج نهايي نزد خود نگهداري نمايند.
  • 8- توصيه مي‌شود داوطلب فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و كد پيگيري دريافتي از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.

خبر 24 ابان: اغاز ثبت نام از 25 ابان

 

 دکتر علی ابرازه در خصوص آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: حدود ۱۰ هزار نفر در سال جاری از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد به صورت پیمانی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌شوند.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش از فردا، ۲۵ آبان ماه ۹۶ آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

دکتر ابرازه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند، افزود: داوطلبان برای ۴۱۰۰ شغل محل رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای کلیه رشته‌ها به جز متخصصین در روز جمعه، یکم دی ماه ۹۶ خواهد بود گفت: آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از ۸۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدید الاحداث و بخش‌های توسعه یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکارگیری می‌شوند.

لینک ثبت نام

  خبر ۹ آبان ۹۶:درخواست استخدام ۱۲۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت

معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت دریافت مجوز استخدام ۱۲ هزار نیرو در وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر علی اکبر حق‌دوست در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه ایسنا، درباره دریافت مجوز استخدام ۱۲ هزار نیرو در وزارت بهداشت، گفت: توافقات اولیه‌ای در زمینه جذب و استخدام نیرو در وزارت بهداشت وجود داشت و وزیر بهداشت شخصا این موضوع را دنبال می‌کردند.

وی در عین حال به مشکلات اقتصادی دولت اشاره و اظهار کرد: البته همه می‌دانیم که شرایط اقتصادی دولت شرایط مطلوبی نیست و بر همین اساس امکان اجرایی کردن بسیاری از برنامه‌هایی که در گذشته برنامه‌ریزی شده بود، وجود ندارد.

حق‌دوست تاکید کرد: در عین حال در زمینه بهره‌برداری از تخت‌های بیمارستانی جدید نیز این موضوع صدق می‌کند. البته بهره‌برداری از تخت‌های بیمارستانی جدید که یکی از الزامات آن بکارگیری و استخدام نیروهای جدید است، کنسل نشده، اما با کندی پیش می‌رود.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همدان با بیان اینکه در بخش اشتغال توانستیم ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد کنیم گفت: با احداث بیمارستان‌های جدید درخواست استخدام ۱۱ هزار نفر را نیز به نهاد مربوطه ارائه کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با قدردانی از عملکرد رسانه‌ها در انعکاس خدمات و اقدامات دولت اظهار داشت: بدون تردید در تمام کارها کمبود، کاستی و نقص وجود دارد به ویژه وقتی فرد در مسئولیت‌های سنگین‌تر قرار می‌گیرد عیوب نیز نمایان‌تر می‌شود.
وی افزود: باید بپذیریم که این کاستی و مشکلات در همه اقصی نقاط کشور وجود دارد هر چند برای کسب موفقیت نیز امکانات و نیازهایی مطرح است که باید تامین شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: آنچه امروز مردم می‌خواهند امیدواری است اما نه امیدواری کاذب و یا دادن آمارهای دروغ  چرا که ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که مشکلات خاصی دارد و از طرفی توانمندی‌های ما نیز بی‌حد و حصر نیست.
وی با تاکید براینکه مردم نباید کاستی‌های ما را به حساب انقلاب، اسلام و نظام بگذارند تصریح کرد: اقداماتی که در دولت یازدهم انجام شد نشان داد مردم علاقه‌مند بودند این دولت ادامه یابد بنابراین شما می‌توانید کاری کنید مردم در عین حال که امیدوار هستند به مطالبات خود نیز بپردازند هر چند ما نیز درخواست داریم به مشکلات پیش‌روی مسئولان نیز توجه کنید.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه گاهی مسئولان بنا بر دویدن دارند اما راه باز نیست، عنوان کرد: از حمایت مردم در حوزه سلامت و از تلاش شما اصحاب رسانه برای معرفی طرح تحول نظام سلامت و افرادی که در حال خدمت صادقانه به مردم هستند تشکر می‌کنم.
وی در ادامه در پاسخ  به سوالات خبرنگاران درباره گروکشی برخی شرکت‌های پخش دارو برای پرداخت مطالباتشان نیز گفت: نباید هیچ مشکلی برای پخش دارو به ویژه در رابطه با بیماران خاص ایجاد شود چرا که حیات این افراد به ویژه بیماران هموفیلی به وجود فاکتورها بستگی دارد بنابراین از مسئولان استان می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند تا ظرف چند روز آینده برطرف شود.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در بخش خدمات دندانپزشکی نیز پوشش بیمه‌ای ضعیف بوده و هزینه های درمان نیز گران است به همین دلیل در شروع دولت یازدهم تنها کمتر از ۵ درصد مراکز خدمات مربوط را ارائه می‌دادند که البته تلاش ما در دولت دوازدهم رساندن این مقدار به ۲۵ درصد است.
وی اظهار داشت: با پیگری‌های وزارت بهداشت در چند سال گذشته ۷ میلیون دانش‌آموز در حوزه خدمات دندانپزشکی توانستند ۳۵ میلیون خدمت دریافت کنند و علاوه بر آن نیز خدمات دندانپزشکی برای دانش‌آموزان با سنین خاص رایگان انجام می‌شود.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بسیاری از بیمه‌ها در بسیاری از کشورها نیز خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش ندارند تصریح کرد: آنچه می‌تواند در سطح ملی و در بخش دندانپزشکی راهگشا باشد ارائه بیمه ویژه دندانپزشکی است و امیدواریم در دولت دوازدهم بیمه ویژه‌ای برای این موضوع تهیه کنیم.
وی درباره وضعیت تولید تجهیزات پزشکی و تصمیم وزارت خانه بهداشت برای تولید این تجهیزات در همدان افزود: در حوزه صنایع و تجهیزات پزشکی دولت سرمایه‌گذار نیست و بخش خصوصی در این حوزه فعال است.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوالی درباره میزان مطالبات وزارتخانه بهداشت از بیمه‌ها نیز ابراز کرد: طبق اطلاعات رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان این مرکز ۲۶۰ میلیارد تومان طلب داشته که امیدواریم بیمه‌ها بتوانند این مبلغ را بپردازند چرا که احتمالا به همین اندازه نیز علوم پزشکی همدان به کارمندان و افراد زیر مجموعه خود بدهکار باشد.
وی درباره خودکفایی کشور در بخش تجهیزات پزشکی عنوان کرد: در حال حاضر ما ۳۵ درصد از تجهیزات مورد نظر خود را در کشور تولید می‌کنیم هر چند به تازگی در کشور با اجرای طرح تحول نظام سلام رونق غیرقابل باوری در این عرصه ایجاد شده است به گونه‌ای که توانستیم به اندازه ۲ میلیارد تومان از شرکت‌های دانش بنیان و غیره تجهیزات خریداری کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: در حال حاضر ما در بخش تهیه تخت‌های بیمارستانی مانیتور اتاق عمل و غیره جریان خوبی شروع شده است و تقریبا واردات این تجهیزات به کشور از بین رفته است که امیدواریم این روند ادامه یابد.
وی با تشریح وضعیت بیماران پروانه‌ای نیز تصریح کرد: در حال حاضر این بیماری جز بیماری‌های خاص به شمار نمی‌آید هر چند ما به دولت پیشنهاد داده‌ایم تا این بیماری نیز جز بیماری‌های خاص قرار گیرد اما در حال حاضر ۵ میلیارد تومان از محل طرح تحول نظام سلامت برای این کار اختصاص داده‌ایم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: برای کاهش بیماران پروانه‌ای در کشور باید از تولد این افراد جلوگیری شود و امیدواریم برای بیماران فعلی نیز در بخش بیمه‌ای حمایت بیشتری انجام شود تا اندکی درد و رنج این دسته از افراد کاهش یابد.
وی گفت: در بخش اشتغال نیز توانستیم ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد کنیم و با احداث بیمارستان‌های جدید نیز درخواست استخدام ۱۱ هزار نفر را نیز به نهاد مربوطه ارائه کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت شود.
قاضی‌زاده هاشمی درباره اظهار نگرانی یک نفر از خبرنگاران درباره نبود بیمارستانی در همدان برای درمان بیماران سرطانی نیز ابراز کرد: استان همدان در بخش درمان سرطان و همچنین جراحی مغر و اعصاب از مهمترین مراکز دانشگاهی ما در کشور است که به دلیل کیفیت بالای خدمات و همچنین محرومیتی که در دیگر استان‌های مجاور وجود دارد سبب شده تا افراد بسیاری به این استان مراجعه کنند.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نقش طرح تحول نظام سلامت در تعطیل شدن بخش خصوصی حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: با اجرای این طرح هر جا که بخش خصوصی به موضوعی ورود کرده وزارتخانه به دنبال انجام کار دیگری رفته است چرا که ما در این وزارتخانه به دنبال تصدی‌گری نیستیم.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام وزارت بهداشت, وزارت بهداشت, سایت وزارت بهداشت
منبع خبرخبرگزاری تسنیم
تاريخ انقضاء:96/09/01
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

ف.ج در 16/06/1396 - 06:31 نوشته:

سلام ما که استخدامی ندیدیم چون سنت زیاده بالای ۳۰ استخدام نداریم آقامگه دهه ی ۶۰ چه گناهی کردن که باید بیکار بمونن واقعا من متاسفم برای اونایی که با پارتی استخدام میکنن جذب نمیکنین چرا آگهی منتشر میکنین من ۳ سال بیکارم کمک بهیاری دارم هر جا میرم میگن نمیخایم چون بالای ۳۰
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی