سایت کاریابی جویا کار

استخدام 4 هزار و پانصد پرستار

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
5 بهمن

خبر استخدام 4 هزار و پانصد پرستار در کشور تا اسفند 98

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در اسفند ماه و با دستور وزیر بهداشت ۴ هزار و پانصد پرستار در کشور جذب می‌شوند.
استخدام ۴ هزار و ۵۰۰ پرستار جدید در کشور تا اسفندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در اسفند ماه و با دستور وزیر بهداشت ۴ هزار و پانصد پرستار در کشور جذب می‌شوند.

او در بازدید از بیمارستان‌ها و دانشکده‌های پرستاری هرمزگان افزود: اولویت جذب و توزیع پرستار با استان‌های کم برخوردار است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیمارستان میناب کمبود شدید پرستار دارد گفت: میانگین پرستار به تخت در بیمارستان میناب نیم است که به ضرر بیمار است.

حضرتی افزود: بیمارستان میناب ۱۱۶ تخت دارد و با ۳۰۰ تخت خدمت رسانی می‌کند که باید اصلاح شود تا بتوان نیروی کافی جذب شود.

او گفت: آمار پرستار به تخت در کشور یک و هشت دهم است و در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ۹ دهم که هنوز با استاندارد فاصله دارد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: نگهداشت نیرو در بیمارستان بشاگرد ضروری است و این بیمارستان در بخش‌های پرستاری، آزمایشگاه و رادیولوژی، اعزام نیرو و حمل و نقل مشکل دارد.

حضرتی گفت: دانشکده پرستاری بندرعباس هم از هیئت علمی و استاندارد دانشجو به استاد مشکل دارد که برای حل این مشکل تصمیم گیری می‌شود.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی