سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 اردیبهشت
مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان هرچه سریع‌تر پرداخت شود.
ولی داداشی ظهر دیروز در همایش کوهنوردی خانوادگی به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم، توسعه و آبادانی کشور را مرهون فداکاری معلمان دانست و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان هرچه سریع‌تر پرداخت شود.
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش در سلامتی انسان نقش مهمی دارد تصریح کرد: بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب ورزش همگانی برای همه لازم است و نشاط، سلامت، آمادگی و حوصله کار در سایه ورزش عمومی و همگانی برای جامعه تأمین می‌شود.
جامعه موظف به ارتقای روزافزون جایگاه و منزلت معلم است
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا نیز در همایش کوهنوردی خانوادگی با اشاره به اینکه روز معلم متعلق به شخص خاصی نیست اظهار کرد: جامعه موظف به ارتقای روزافزون جایگاه و منزلت معلم است، زیرا پزشکان، مهندسان و وکلای آینده جامعه در کلاس درس همین معلمان پرورش می‌یابند.
سید سجاد موسوی با بیان اینکه ورزش علاوه بر ایجاد وحدت، سبب تقویت روحیه ورزشی می‌شود گفت: اثرات مفید فعالیت‌های ورزشی در پیش‌گیری، درمان و کنترل بیماری قلبی، عروقی و تنفسی ثابت‌شده است.
کوهنوردی خانوادگی را گامی مثبت در راستای نشاط اجتماعی است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز در همایش کوه‌روی خانوادگی با اشاره به اینکه انسان به هر درجه‌ای از پست و مقام برسد، باید در مقابل معلم خود، سر تعظیم فروآورد اظهار کرد: انسان‌های بزرگ حاصل تربیت،‌ معلمان دل‌سوز هستند و جایگاه بلند و ارزشمند معلمان و مربیان بر کسی پوشیده نیست.
وحید خاصی‌پور برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی را گامی مثبت در راستای نشاط اجتماعی دانست و افزود: همایش کوهنوردی خانوادگی فرصت مغتنمی برای شناساندن پتانسیل‌های مثبت ورزشی و تفریحی شهرستان و روحیه جمعی مردم پرتلاش این شهرستان است.
 همایش کوه‌روی خانوادگی به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم با حضور بیش از 800 نفر از فرهنگیان، بازنشستگان و ورزش‌دوستان در ارتفاعات سرسبز و دیدنی روستاهای کشفی و بی‌بی‌یانلو از توابع بخش مرکزی شهرستان آستارا برگزار شد.
اجرای موسیقی سنتی توسط «یعثوب دهسرایی» از بازنشستگان فرهنگی، اجرای روپایی با توپ، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و اهدای جایزه به‌قیدقرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان از دیگر بخش‌های همایش کوه‌روی خانوادگی در شهرستان آستارا بود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: نماینده مردم شهرستان آستارا, مطالبات فرهنگیان, مطالبات بازنشستگان, وحید خاصی‌پور
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی