سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

فرهنگیان پیشگامان توسعه و تعالی کشور هستند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 اردیبهشت
فرهنگیان پیشگامان توسعه و تعالی کشور هستند
فرماندار کرمانشاه فرهنگیان را پیشگامان توسعه و تعالی کشور دانست و گفت: بیش از 11 هزار معلم و بیش از 160 هزار دانش‌آموز در این شهرستان حضور دارند.
فضل‌الله رنجبر در کرمانشاه، دانش‌آموزان و معلمان را سرمایه‌های کشور دانست و افزود: معلمان ارج و منزلت ویژه‌ای دارند، همه موظف هستیم آموزش و پرورش را یاری کنیم،
فرماندار کرمانشاه با اشاره به بیش از 11 هزار معلم و دبیر و همچنین بیش از 160 هزار دانش‌آموز در شهر کرمانشاه، ماهیدشت، بیله‌وار، کوزران و سرفیروزآباد در خصوص برنامه‌های تدارک دیده هفته معلم، گفت: از 12 لغایت 18 اردیبهشت در شهرستان کرمانشاه مراسمات خاصی برای بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بحث هفته معلم در شرایط حساس کشور برای ما بسیار موثر است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، تداوم انقلاب اسلامی و تا امروز نقش معلمان ویژه و برجسته بوده است، فرهنگیان در اصل پیشگامان توسعه و تعالی در کشور هستند.
دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، ارسال پیام‌های مرتبط، همایش پیاده‌روی در بیله‌وار، دیدار و سرکشی شوراها و دهیارن در سطح روستاها از دیگر برنامه‌های تدارک دیده برای هفته معلم در کرمانشاه است که این مسؤول به آن اشاره کرد.
رنجبر در خصوص بحث مناطق جنگی فرهنگیان بخش‌های از شهرستان کرمانشاه نیز، افزود: فرهنگیان بیله‌وار و ماهیدشت در رده حق مناطق جنگی قرار نگرفته‌اند، مسؤولان استان پیگیر این موضوع هستند، چرا که ماهیدشت در عملیات مرصاد خط اول بود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: فرماندار کرمانشاه, فرهنگیان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی